خریدهای ملوان چشم بازار را کور کرد!


تیم ملوانی در حالی که از کمبود مهاجم هدف رنج می‌برد، ۲ مهاجمی را جذب کرد که در این فصل در اکثر بازی‌ها سکونشین بودند و عملکرد درخوری را نداشتند.

به گزارش ایسنا، نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که از همان روزهای اول، مازیار زارع و باشگاه ملوان به دنبال جذب مهاجم برای حل کردن مشکل گلزنی این تیم بودند. ملوان در نیم‌فصل نخست با کمبود مهاجم هدف روبرو بود و مجبور شد از بازیکنانی مثل سجاد بازگیر و مهدی مومنی که پست اصلی‌شان وینگر است، در این پست استفاده کنند.

قوهای سپید انزلی در حالی در روز پایانی نقل و انتقالات سه بازیکن جدید جذب کردند که هنوز مشکلات مدیریتی در تیم وجود دارد و خبرها حاکی از قهر پژمان نوری مدیرعامل این تیم به دلیل حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی است. حتی اسپانسر باشگاه ملوان نیز تهدید کرده که اگر نوری از سمتش کنار برود، او هم دیگر با ملوان همکاری نخواهد کرد و ممکن است قهرمان فصل قبل لیگ یک در دچار بحران شود.

ملوانی‌ها امیر شهیم، میثم نامور و ایمان غلامی را جذب کردند که هیچ‌کدام در این فصل آمار خوبی را از خود به جا نگذاشتند. البته طبیعی است که در نیم‌فصل، بازیکنی با آمار خیلی خوب پیدا نشود اما پس از مطرح شدن نام‌هایی چون رودی ژستد و اوساگونا، مدیران ملوان تمام گزینه‌های خارجی را رد کردند و سراغ بازیکنان قابل دسترس ایرانی رفتند.

بیشتر بخوانید

۲ خرید جدید ملوان از گل‌گهر

زارع: نتوانستم اشتباهاتمان را اصلاح کنم/ از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنم

امیر شهیم شاید بهترین خرید ملوانی‌ها در نیم‌فصل باشد اما او فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است. پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتا خوب و البته پرحاشیه در لیگ یک به تیم مدعی گل گهر پیوست اما در صف مهاجمانی چون مرتضی تبریزی، امین قاسمی‌نژاد، بهنام برزای، یونس شاکری و اریک بایناما به او نوبت نرسید تا مسیر جدایی در پی بگیرد. این مهاجم در این فصل تنها ۱۳۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و در پیروزی ۵ بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان، یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. شهیم فصل قبل در تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی، آمار خوبی داشت و توانست در ۲۶ بازی ۱۱ گل برای تیمش به ثمر برساند.

خریدهای ملوان چشم بازار را کور کرد!

ایمان غلامی، دیگر مهاجمی است که مازیار زارع به خدمت گرفته است. او فصل قبل برای نارنجی‌پوشان سایپا ۶ گل در ۲۲ بازی زده است اما در ابتدای فصل به هوادار پیوست و در ۱۰ بازی سکونشین بود و تنها ۱۶۲ دقیقه برای تیم الهامی به میدان رفت و در گلزنی و گل‌سازی موفق نبود. این مهاجم در ۳ بازی به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و در ۲ بازی نیز مهاجم هدف هوادار بود.

سومین خرید ملوانی‌ها، باز هم جذب قرضی یک بازیکن از گل‌گهر بود. میثم نامور، هافبک وسط فصل قبل ماشین‌سازی (که ۲۴ بازی برای این تیم انجام داد و حتی موفق به دادن پاس گل هم نشد) پس از انحلال سبزپوشان تبریزی به گل‌گهر پیوست اما در این فصل فقط ۳ بازی روی نیمکت بود و حتی یک دقیقه هم برای تیم قلعه‌نویی به میدان نرفت. نامور ۲۱ ساله در اکثر بازی‌های نیم‌فصل دوم فصل گذشته برای ماشین‌سازی به میدان نرفت و به نظر می‌رسد آمادگی ایده‌آلی نداشته باشد.

مازیار زارع، سرمربی ملوان ۱۳ بازی در نیم فصل دوم پیش روی خود دارد و برای بقا در لیگ‌برتر می‌جنگد. هر چند ملوان نسبت به روزهای نخست فصل عملکرد بهتری دارد اما شکست سنگین چهار بر صفر مقابل استقلال و همینطور باخت ۳ بر یک در جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان (که به علت حکم انضباطی و استفاده از بازیکن محروم، ملوان ۳ بر صفر برنده شد و صعود کرد) همچنان پرنوسان ظاهر می‌شود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا