خرید۲۶ هزار صورتحساب مالیاتی توسط ۵۵ شرکت بورسی در مازندران



ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: در راستای اجرای سامانه مودیان مالیاتی براساس اعلام اداره کل مالیات مازندران ۵۵شرکت بورسی و فرابورسی اقدام به صدور خرید ۲۶هزار سند صورتحساب مالیاتی کردند.

امید محبی امروز در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور و آئین‌نامه اجرایی آن مبنی بر پوشش بیمه‌ای افراد فاقد بیمه، اظهارکرد: همه شهروندان فاقد بیمه پایه، می‌توانند برای برقراری پوشش بیمه سلامت با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت یا دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این سازمان نسبت به بیمه خود و خانواده اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۱، افراد فاقد بیمه پایه سه دهک پایین درآمدی، به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

معاون استاندار مازندران، تصریح کرد: در راستای اجرای سامانه مودیان مالیاتی براساس اعلام اداره کل مالیات مازندران ۵۵شرکت بورسی و فرابورسی اقدام به صدور خرید ۲۶هزار سند صورتحساب مالیاتی کردند.

این مسئول به برگزاری جشنواره شهید فخری‌زاده در کشور اشاره کرد و گفت: در این جشنواره ملی پژوهشی از شاغلان و فعالان این عرصه تجلیل و استاندار مازندران نیز به عنوان استاندار برتر کشور در این زمینه انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا