خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه‌های کشور به فضای ورزشی بیشتری نیاز دارند



معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از ساخت برخی فضاهای ورزشی در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: خوابگاه‌های دخترانه‌ دانشگاه‌های کشور به فضاهای ورزشی بیشتری نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر هاشم داداش‌پور در نشست تخصصی «زیست سالم دانشجویی (سلامت جسم و روان)» که بعداز ظهر چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در کتابخانه، مرکز اطلاع‌رسانی و اسناد  دانشگاه شهید چمران اهواز  برگزار شد، بیان کرد: برخی دانشگاه‌های کشور به لحاظ سرانه‌ ورزشی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و برخی دیگر با کمبودهایی در این حوزه مواجه هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: وجود فضاهای ورزشی در خوابگاه‌های امری ضروری است و تلاش خواهیم در این حوزه به دانشگاه‌ها کمک کنیم.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور افزود: از بسیاری از دانشگاه‌های کشور بازدید کرده‌ایم و مشکل نبود فضای ورزشی در خوابگاه‌های در بیشتر دانشگاه‌های کشور وجود دارد. باید ورزش را به درون خوابگاه‌ها ببریم و مسئله‌ ارتقای تندرستی دانشجویان را امری ضروری بدانیم.

وی از ساخت برخی فضاهای ورزشی در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: خوابگاه‌های دخترانه‌ دانشگاه‌های کشور به فضاهای ورزشی بیشتری نیاز دارند.

نشست تخصصی «زیست سالم دانشجویی (سلامت جسم و روان)» با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا