خون‌نامه دردناک ۲۸ شهید یزدی در جبهه کردستان رونمایی می‌شود



ایسنا/یزد خون‎نامه ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی در جبهه کردستان طی واقعه دردناک محرم ۶۲ شمسی رونمایی می‌شود.

«محمد حسین ترکی» مسئول امور روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: این خون‌نامه در قالب مستند تولیدی این سازمان با عنوان «پولیتزر» روایتگر شهادت ۲۸ نوجوان و جوان یزدی در جبهه کردستان در واقعه محرم ۶۲ شمسی که دردناکترین واقعه‌ی مربوط به رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس بشمار می‌آید، است.

وی با بیان این که تحقیقات، نویسندگی فیلمنامه، ساخت و فیلمبرداری این مستند دو سال به طول انجامیده است، افزود: فیلمبرداری‌های مربوط به این مستند در شهرهای یزد، تهران، اصفهان و کردستان انجام شده است.

ترکی خاطرنشان کرد: رونمایی و نخستین اکران این مستند حماسی روز پنجشنبه ۱۵ دیماه جاری همزمان با شهادت حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در مجتمع فرهنگی کربلا واقع در خیابان انقلاب شهر یزد با حضور مادران و خانواده معزز این شهدای مظلوم انجام میشود.

این مسئول هدف از تهیه این مستند که به نویسندگی و کارگردانی «مصطفی ملاحسینی» ساخته شده را آشنایی نسل جوان با این شهدای مظلوم که خون خود را نثار پایداری و حفظ نظام و انقلاب کردند، ذکر و اذعان کرد: این مستند در آینده از طریق شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا