درجه ۲۲ شهرداری کشور ارتقاء یافت/ ارتقاء درجه شهرداری‌های ملارد و چالوس


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: درجه های جدید۲۲ شهرداری کشور از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، رضا مهدی‌زاده با اعلام خبر فوق، گفت: در این راستا مدارک ارسالی جهت ارتقای درجه شهرداری‌ها در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان بررسی و پس از تایید از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب این ابلاغیه ها،‌ درجه شهرداری های ملارد در استان تهران به ۱۰ و چالوس در استان مازندران به ۹ ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، اضافه کرد: درجه شهرداری‌های جوانرود در استان کرمانشاه، گراش در استان فارس و گلبهار در استان خراسان رضوی به ۸ و درجه شهرداری لالی در استان خوزستان به ۷ ارتقاء یافت.

مهدی‌زاده همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری‌های رحیم‌آباد در استان گیلان، زیدآباد در استان کرمان، صائین قلعه در استان زنجان، کوهسار در استان البرز و نوش آباد در استان اصفهان به ۶ ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: همچنین درجه شهرداری‌های آبدان در استان بوشهر، احمدآباد در استان یزد، زاویه در استان مرکزی، حر و سردشت در استان خوزستان و کهک در استان قم به ۵ ارتقاء یافت.

وی گفت: درجه شهرداری‌های چلیچه در استان چهارمحال و بختیاری و نوسود در استان کرمانشاه نیز به ۴ ارتقاء یافت. 

مهدی‌زاده افزود: درجه شهرداری‌های زنگنه در استان همدان و محمدی در استان سیستان و بلوچستان به ۳ و درجه شهرداری بیران‌شهر در استان لرستان هم به ۲ ارتقاء یافت.

لازم به ذکر است، به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ارتقاء درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴.۱.۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود و شهرداری‌ها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات مورد نیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می‌توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شوند.

انتهای پیام 


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا