در برابر حامیان نابودی و انحلال تیم فوتبال شهرداری همدان ایستادگی می‌کنم



ایسنا/همدان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته‌های اخیر از سوی مخالفان فوتبال و تیم شهرداری حواشی بسیار زیادی برای ما ایجاد شده اما با قدرت تا لحظه آخر جلوی کسانی که می‌خواهند تیم فوتبال شهرداری همدان را منحل کنند، ایستادگی می‌کنم.

احمد جمشیدیان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، با اشاره به پیروزی شهرداری در این دیدار، اظهار کرد: امروز مقابل یکی از پرمهره‌ترین و با کیفیت‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که تا پیش از این دیدار شکستی را تجربه نکرده بود، به میدان رفتیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی بسیار سختی را با تفکرات فراز کمالوند که فنی‌ترین مربی حال حاضر لیگ است، خواهیم داشت. به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال خیبر خرم آباد را آنالیز کرده بودیم و امروز یکی از روزهایی بود که یک نفس راحت کشیدم که بازیکنانم تمام خواسته‌هایم را در زمین مسابقه پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه می‌دانستیم چگونه باید به خیبر خرم‌آباد گل بزنیم، گفت: هر دو گل را بر روی ضد حمله و انتقال سریع توپ زدیم، تنها راه مقابله ما برابر کیفیت بالای خیبر این بود که توپ را به حریف بدهیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مالکیت بازی با خیبر بود که خودمان همین را می‌خواستیم تا حریف را کنترل کنیم، بازیکنان ما اجازه حتی یک ارسال و ایجاد موقعیت خطرناکی را به بازیکنان با کیفیت این تیم ندادند.

وی با اشاره به اینکه تنها ۱۱ بازیکن بزرگسال داریم، بیان کرد: امروز ۴۰ درصد تیم ما را بازیکنان سهمیه تشکیل دادند، بازیکنی که برای ما گل زد تنها ۱۷ سال دارد، پارسا چاردولی، محمدرضا اقبالی بازیکن بومی زیر ۲۳ سال ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح کرد: روی نیمکت هم بازیکنان امید و سهمیه همچون علی صالحی، علیرضا آزادی، حمیدپور و رحمتی حضور داشتند و نشان دادیم با بازیکنان جوان و بومی هم می‌توان نتیجه گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از چند هفته قبل به دنبال ایجاد حواشی برای تیم ما هستند، خاطرنشان کرد: من اگر با پنج بازیکن هم در همدان باشم تیم فوتبال شهرداری همدان را حفظ می‌کنم و همانطور که قول دادم آبروی تیم شهرم را حفظ می‌کنم.

جمشیدیان ادامه داد: ۱۰ روز است تیم من رنگ چمن طبیعی را در این شهر ندیده است، روز قبل از بازی نگذاشتند ما روی زمین مسابقه ریکاوری کنیم و ما را از زمین بیرون کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه، گفت: ۱۱ روز است به خاطر باز کردن حساب و کد ملی بازیکنان ما را خسته کرده‌اند، عده‌ای جلوی تزریق پول را هم گرفته‌اند و بعد از این همه روز حتی ۱۰ میلیون هم که می‌خواستند واریز کنند، نکردند!

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در حال حاضر نیم فصل است ۲۰ درصد قرارداد خود را نگرفته‌اند؛ می‌خواهند ما را خسته کنند اما من تا روز آخر می‌مانم و برای تیم شهر می‌جنگم و نمی‌گذارم این تیم را منحل و نابود کنند.

وی با تقدیم این پیروزی به محمد عباس‌تبار بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: ۴۸ ساعت قبل از دیدار برابر پارس جنوبی جم متوجه بیماری(سرطان) این بازیکن شدیم و بازیکنان با چشمانی اشک‌بار وارد میدان شدند و چندین هفته است که حال روحی تیم به علت بیماری این بازیکن خراب است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در پایان گفت: عباس‌تبار از فنی‌ترین و با اخلاق‌ترین بازیکنان ما بود که در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را آغاز کرده و امیدواریم زودتر خوب شود.

به گزارش ایسنا، شهرداری‌چی‌های هگمتانه پس از سه شکست پیاپی برابر فجرسپاسی شیراز، پارس جنوبی جم و سایپا تهران با تمام انگیزه برای پاره کردن نوار ناکامی‌ها قدم به میدان مسابقه گذاشتند و موفق شدند با نتیجه دو بر صفر با شکست تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از ۱۶ هفته شگفتی‌ساز هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا