در دوچرخه‌سواری خوزستان سر نخواستن من دعواست/ با روی گشاده به من گفتند برو!



ایسنا/خوزستان ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان نسبت به بی‌توجهی هیات استان به شدت گله‌مند است و گفت: وقتی به شوخی از آن ها نامه خروج از استان خواستم با روی گشاده و باز به من این نامه را دادند و بعد هم گفتند صدای موضوع را در نیاور.

احسان خادمی در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از هیات دوچرخه‌سواری خوزستانT اظهار کرد: از زمانی که با افزایش دلار مواجه بوده‌ایم، با توجه به اینکه رشته دوچرخه‌سواری نیز یک رشته پرهزینه است، متأسفانه هیات دوچرخه‌سواری خوزستان و اندیمشک هیچ کمکی به من نداشته‌اند و این در حالی است که سایر استان‌ها از رکاب‌زن خود حمایت می‌کنند اما خوزستانی‌ها دوست داشتند حتی کلا من از اینجا بروم و برای استان دیگر رکاب بزنم.

وی خاطرنشان کرد: حدود چهار ماه پیش من به شوخی به دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفتم که با توجه به این شرایط، دیگر نمی‌توانم برای خوزستان رکاب بزنم و می‌خواهم در مسابقات به نام استان‌های دیگر رقابت بدهم و نکته قابل توجه این است که با روی گشاده و باز به من نامه خروج از استان دادند و البته آن زمان به من می‌گفتند که صدای این موضوع را درنیاور و انگار از همان اول به رفتن من راضی بودند.

این دوچرخه‌سوار خوزستانی افزود: احساس من این است که در دوچرخه‌سواری خوزستان بر سر نخواستن من دعوا بود. متأسفانه این بی‌توجهی‌ها با توجه به اینکه مسابقات آسیایی و همچنین در آینده المپیک را در پیش داریم واقعاً در روحیه من تأثیر گذاشته است و حتی به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما چون از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستم تاکنون به اردو نرفتم.

وی بیان کرد: از نظر رسیدگی به ورزشکار، خوزستان نسبت به سایر هیات‌های کشور در سطح پایینی قرار دارد. از زمانی که استان‌های دیگر متوجه شدند که هیات خوزستان به من نامه زده است و می‌تواند برای استان‌های دیگر در مسابقات کشوری رکاب بزنم با پیشنهادهای مالی خوبی مواجه شده‌ام ولی متأسفانه حتی در خوزستان همکاری شد که من از اینجا بروم.

خادمی گفت: حدود پنج ماه دیگر مسابقات آسیایی آغاز می‌شود که من فعلاً با توجه به وضعیتی که به آن اشاره داشتم قصد حضور در تیم ملی را هم ندارم. اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و من در خانه هستم. هزینه‌ها بالا است و من چگونه می‌توانم از پس این هزینه‌ها بربیایم تا بتوانم در مسابقات و حتی اردوهای تیم ملی شرکت کنم و هیات هم دریغ از کمک مالی. در این دو، سه سال تمام هزینه‌های حضور در اردوی تیم ملی و مسابقات هم بر عهده خودم بوده است. حتی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور پول خوابگاه را هم از جیب خودم دادم.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به اینکه تمام هزینه‌ها به گردن خود من است چرا به صورت ورزشکار آزاد در مسابقات شرکت نکنم و با این شرایط اسمم برای خوزستان نباشد بهتر است. مسئولان هیات به هیچ کدام از قول‌هایشان عمل نکردند و حرف‌هایشان چیزی جز دروغ نبود. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم قول‌هایی به من داده بود که این هم عملی نشده است. من با توجه به اینکه حمایت نشدم دوچرخه را هم از جیب خودم خریدم و بعد هم می‌خواهند ما وارد میدان مسابقه شویم و برای این استان بجنگیم. آیا مگر این‌طور می‌شود. پس اگر به عنوان ورزشکار آزاد یا ورزشکار استان دیگر شرکت کنم، بهتر است.

وی بیان کرد: وقتی هم صحبت می‌کنیم و از مشکلات می‌گوییم می‌گویند وضعیت استان‌های دیگر هم به همین شکل است. حتی اگر استان‌های دیگر هم به ورزشکارانشان رسیدگی نکنند چرا خوزستان بخواهد مثل آن‌ها باشد و چرا تلاش نمی‌کنند به ورزشکار خود برسند تا موفقیت حاصل شود. متأسفانه اصلاً وضعیت خوب نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا