در عملیاتی در جنوب نابلس ۲ سرباز اسرائیلی زخمی شدند



رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، یک فلسطینی دست به عملیات زیر گرفتن در پاسگاه زعتره در جنوب نابلس در کرانه باختری زد و بلافاصله از محل گریخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسرائیلی «کان»، این عملیات منجر به زخمی شدن دو سرباز اسرائیلی شد که گفته می‌شود جراحت‌شان متوسط و خفیف است. بعد از آن ارتش اشغالگر این پاسگاه را بسته است.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، نیروهای مستقر در منطقه به سمت فرد مهاجم تیراندازی کردند؛ اما او موفق به فرار شد. در حال حاضر جستجو برای یافتن این فرد ادامه دارد و نیروهای اسرائیلی زخمی شده نیز به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان با این رویداد، منابع محلی فلسطینی تصاویری از یک خودروی آمبولانس اسرائیلی که در حال انتقال دو سرباز اسرائیلی به بیمارستان بود، منتشر کردند.

این عملیات در حالی است که نیروهای اسرائیلی طی درگیری با فلسطینی‌ها در جبل المکبر در قدس اشغالی اقدام به شلیک گاز اشک آور کردند که باعث حالت خفگی ده‌ها فلسطینی شد. همچنین در درگیری‌های سلوان یک اسرائیلی زخمی شد.

بلدوزرهای اسرائیلی نیز از دو روز پیش در حال تخریب منازل در جبل المکبر در قدس به بهانه ساخت و ساز غیرقانونی هستند.

این در حالی است که در پی دو عملیات شهادت طلبانه در بیت المقدس نیروهای اشغالگر حمله‌ای وحشیانه به محله‌های قدس به راه انداخته‌اند. این عملیات منجر به هلاکت ۹ شهرک نشین و زخمی شدن ۱۲ تن شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا