دستور وزیر تعاون برای رفع هر چه سریعتر مشکل قطار حومه‌ای ورامین



ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا گفت: قطار حومه‌ای تهران-ورامین- پیشوا از مشکل تهویه هوا، کمبود واگن و وضعیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که وزیر تعاون با تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی ، دستورات لازم برای رفع هر چه سریعتر این مشکل با همراهی وزارت تعاون را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم به پاس قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین، خدمات ویژه‌ای به مردم پیشوا ارائه می‌کند که این خدمات تا پایان خرداد به مردم ارائه می‌شود.

نوش‌آبادی افزود: بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه‌ای تهران – پیشوا و دیدار و گفت‌وگو با مردم باعث شد که وی در جریان مشکلات و معضلات مردم در استفاده از حمل و نقل ریلی قرار گیرد و در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان، دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شود.

این مقام مسئول گفت: قطار حومه‌ای تهران _ ورامین _ پیشوا از مشکل تهویه هوا، کمبود واگن و وضعیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که وزیر تعاون با تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستورات لازم برای رفع هر چه سریعتر این مشکل با همراهی وزارت تعاون را صادر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: افتتاح ساختمان تأمین اجتماعی نیز یکی ازمطالبات مردم و جامعه کارگری شهرستان پیشوا است که قرار شد بر اساس مصوبه سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان مستقل تأمین اجتماعی در خرداد ماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کند.

نوش‌آبادی افزود: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد تا اعتبار لازم برای تجهیز امکانات مرکز فنی و حرفه‌ای پیشوا اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا