دست به حمله پیشدستانه هسته‌ای خواهیم زد/ جنگ تمام نخواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، دیمیتری مدودف از مقامات امنیتی روسیه به موضع گیری درباره جنگ در اوکراین پرداخت.

بر اساس این گزارش، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت بر این باور است که جنگ در اوکراین به این زودی تمام نخواهد شد.

وی گفت: درگیری در اوکراین، تا زمانی که «رژیم نازی» در کیف از بین نرود، ممکن است، جنگ چندین دهه طول بکشد.

این مقام روس در جریان در سفرش به ویتنام به خبرنگاران اعلام کرد: این درگیری بسیاری طولانی است و چه بسا برای دهه‌ها ادامه یابد. این واقعیت و شرایط زندگی جدید است.

مدودف تاکید کرد که تا زمانی رژیم کنونی در اوکراین بر سرکار است، این روند ادامه دار خواهد بود.

وی تاکید کرد: رژیم نازی در کی‌یف باید از بین برود. تا زمانی که رژیم کی یف و زلنسکی بر کار هستند امکان مذاکره با اوکراین غیرممکن است.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که مسکو در صورتی که غرب اقدام به تجهیز اوکراین به سلاح هسته‌ای کند، مجبور به اقدام پیشدستانه خواهد شد. قواعدی در جنگ است که غیرقابل برگشت است.

این مقام ارشد روسیه پیش از این هم هشدار داده بود که هر چه اوکراین سلاح‌های مخرب بیشتری از غرب دریافت کند، خطر «آخرالزمان هسته‌ای» بیشتر می‌شود.

وی اعلام کرده بود: آمریکا و اروپایی‌ها به عنوان سردمداران جنگ در اوکراین در حال پمپاژ حجم فراوانی از تسلیحات کشنده به رژیم کی‌یف هستند و در حال متشنج کردن مرزهای روسیه با اعزام تروریست‌ها هستند.

این مقام روس با اشاره به اینکه در صورت وقوع جنگ جهانی سوم، هیچ طرفی پیروز میدان نخواهد بود، تصریح کرد: دشمنان روسیه هم‌اکنون در حال تحرکاتی برای سوق دادن جهان به یک فاجعه جهانی یعنی جرقه وقوع جنگ جهانی سوم هستند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا