دشمنان به دنبال سناریوی سست کردن بنیان خانواده‌ها هستند



امیر سرتیپ دوم سهرابی با تاکید بر اهمیّت و جایگاه خانواده گفت: دشمنان انقلاب به دنبال سناریوی سست کردن و از بین بردن بنیان خانواده‌ها هستند که ان‌شاءالله با همراهی خانواده‌ها مانع اهداف شوم آن‌ها خواهیم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ دوم حمیدرضا سهرابی فرمانده پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش در شیراز در آیین تقدیر از برگزیدگان طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای» که همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور جمعی از فرماندهان و خانواده‌های کارکنان ارتش در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار شد با اشاره به تدوین ۳۲ طرح لبیک و گستردگی دامنه این طرح، گفت: هر کدام از این طرح‌ها جامعه هدف دارند که در سه بخش توان آمادگی رزمی، ارتقای منزلت اجتماعی و معیشتی و تعالی معنوی و بصیرتی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در راستای اجرای منویات حضرت آقا برای جوانان، کارکنان و فرزندان کارکنان شاغل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: توجه به خانواده‌های کارکنان نزاجا مهمترین رویکرد این طرح است که موجب افزایش روحیه، رضایت و آرامش خاطر در کارکنان یگان‌های نیروی زمینی ارتش می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش در شیراز در بخش دیگری از سخنان ادامه داد: نکته‌ای که امروز در جامعه ما مطرح است، این است که دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران در تلاش هستند تا وحدت در ایران را بر هم بزنند و در این راستا تمام عزم خود را به‌کار گرفته‌اند، امّا به لطف خداوند و با همراهی شما نظامیان توطئه‌های آن‌ها خنثی و نقش برآب شد.

وی افزود: با حضور شما در صحنه، همراهی و هماهنگی غیورمردان ارتش و برنامه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار دارد؛ سناریو و طرح‌های آنان به کوری چشم تمام دشمنان و کسانی که در حال توطئه خارج از مرزها هستند و فریب خوردگان خارج از جغرافیای منطقه ما، شکست خواهند خورد.

امیر سرتیپ دوم سهرابی با تأکید بر اهمیّت و جایگاه خانواده گفت: دشمنان انقلاب به دنبال سناریوی سست کردن و از بین بردن بنیان خانواده‌ها هستند، که ان‌شاالله با همراهی خانواده‌ها مانع اهداف شوم آن‌ها خواهیم شد، چرا که جامعه بصیر و مردم آگاه ایران تحت تاثیر تبلیغات منفی و سوء رسانه‌های بیگانه و دشمن قرار نمی‌گیرند و همانند گذشته دشمنان ناکام خواهند ماند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش در شیراز در ادامه با اشاره به اینکه سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهداست، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران الگو و اسوه مقاومت و ایثار هستند و همگی ما بایستی رهرو چراغ هدایت روشن آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه شما افسران نظامی به عنوان سرباز خط مقدم باید فعالیّت کنید، گفت: ما در برهه‌ای از زمان درگیر ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بودیم و در آن زمان دشمن ما مشخص بود، اما امروز وضعیت متفاوت است و دشمن ما خودش را در پشت کوه‌های مکر و حیله پنهان کرده است.

در این مراسم از ۷۵ نفر از برگزیدگان طرح‌های لبیک فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه دو شیراز نزاجا تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا