دشمن از دست سپاه خسته است


ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به قوای پرقدرت نظامی و دلیرمردی‌های سپاه در حوادث و همچنین امنیت دریای مدیترانه، گفت: سپاه پاسداران برای حفظ کشور جان خود را تقدیم می‌کند با این اوصاف اگر دشمنان از ما تعریف کنند باید به خود شک کنیم؛ دشمنان از دست ما خسته شدند مجبورند ما را به عنوان تروریست اعلام کنند.

سردار عبدالله ملکی امروز در حاشیه دهمین همایش آیین تکریم و تجلیل از مادران وهمسران شهدای بابل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش در ۹ دوره در ساری برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار این همایش شهرستانی برگزار شد، افزود: دهمین همایش اسوه صبر و مقاومت است که در بابل به عنوان پایتخت شهدا به لحاظ داشتن ۷۲ خانواده دو شهید، انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطر ۴۱ شهید ششم بهمن آمل، گفت: متاسفانه هنوز نتوانستیم از رشادت‌های شهدای آمل یک فیلم و مستند تهیه کنیم، باید برای بحث روایت‌گری هزینه شود تاکنون در این بخش کوتاهی شده است.

وی از ولایتمداری مردم بابل قدردانی کرد و ادامه داد: حضور مردم بابل در همه صحنه‌ها به‌خصوص استقبال از  ۱۴ شهید گمنام به نیت ۱۴معصوم در استان بی‌نظیرترین تکریم را به جا آوردند.

ملکی با اشاره به اینکه برای تبیین فلسفه جهاد برنامه‌ریزی کردیم که این نوع همایش را در دانشگاه‌ها برگزار کنیم، گفت: دانشگاه نوشیروانی به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر در بابل انتخاب شد.

این مسئول در واکنش به  بیانات پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه، تصریح کرد: دشمنان از ما تعریف نمی‌کنند سپاه نوکر مردم و پاسدار دین و قرآن است، در امر سازندگی نقش ویژه دارد و در حل مشکلات کشور کمک حال دولت است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به قوای پرقدرت نظامی و دلیرمردی‌های سپاه در حوادث و همچنین امنیت دریای مدیترانه، خاطرنشان کرد:  سپاه پاسداران برای حفظ کشور جان خود را تقدیم می‌کند با این اوصاف اگر دشمنان از ما تعریف کنند باید به خود شک کنیم؛ دشمنان از دست ما خسته شدند مجبورند ما را به عنوان تروریست اعلام کنند.

این مسئول افزود: دشمن هیچ غلطی نمی‌کند ما راه خود را ادامه می‌دهیم چون امام و مقام  معظم رهبری به ما یاد دادند همیشه پشتیبان مظلومان باشیم و این تهدیدها در راه ما اثری ندارد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا