دولت خود را موظف به پاسخگویی مطالبات شهروندان ایرانی در داخل وخارج می داند


نگاه متفاوت دولت سیزدهم به رسیدگی و رفع مشکلات پیروان ادیان مختلف ایرانیان که موجب خرسندی هموطنان گردیده است.

به گزارش ایسنا ، احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری در حاشیه برنامه‌های مردمی سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد، با دعوت موبد زرتشتیان استان و نیز نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی درعبادتگاه اصلی زرتشتیان یزد بعنوان‌ پایتخت جهانی دین زرتشت حاضر  و با ابلاغ سلام رئیس جمهور، طی سخنانی با اشاره به تولد آیین زرتشت در ایران بعنوان یکی از ادیان آسمانی مصرح در قانون اساسی، هم‌زیستی ادیان مختلف در ایران به ویژه در استان یزد را مایه مباهات برای نظام اسلامی دانست. 

وی افزود: این مرکز همانند هفته‌های اخیر که به مناسبت عید میلاد حضرت مسیح برای هموطنان مسیحی زمینه پاسخگویی و خدمت ببشتر را فراهم آورده، از امروز نیز برای هموطنان زرتشتی این خدمات رافراهم خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما بعنوان رابط مردم و دولت مردمی، خود را پاسخگو و پیگیر درخواست و مطالبات تک‌تک شهروندان ایرانی در داخل وخارج از کشور و فارغ از هر آیین ودین و قوم ومذهب رسمی در قانون اساسی می دانیم.

وی همچنین باگرامیداشت یاد شهدای زرتشتی و با اشاره به افتخار برادر شهید بودن موبد زرتشتیان استان تصریح کرد: در ادامه مسیر شهیدان سرافراز ایران زمین خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی، حفظ استقلال و سربلندی، عزت و اقتدار، نامداری و ارائه خدمت صادقانه و بی منت به همه مردم از پیروان ادیان گوناگون و ذیل پرچم مقدس اسلامی ایران از اهداف دولت مردمی سیزدهم است.

صالحی، زندگی توأم با صفا و صمیمیت و عشق به ایران را آرمان همه پیروان ادیان الهی در ایران دانست و افزود: در میان پیروان ادیان گوناگون، زرتشتیان نیز از جهات مختلف پیوند و نزدیکی ویژه ای با مسلمانان دارند.

در این دیدار که تعدادی از اعضای انجمن زرتشتیان استان حضورداشتند، صالحی بیان کرد: نظام اسلامی رسمیت دین زرتشت را پذیرفته است و ملت ایران زرتشتیان را در هر نقطه‌ای از جهان که زندگی می کنند در زمره هم‌میهنان خود محسوب میکنند.

وی در پایان با اشاره به از بین رفتن نقشه دشمنان انقلاب و ایران در ماهای اخیر برای ایجاد فاصله بین نظام و آحاد مردم و فکر خام تجزیه ایران اسلامی، افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز دولت وحکومتی در ایران بر سر کار است که خود را از مردم و خدمتگزار مردم می داند.

لازم به ذکراست در این مراسم که تعدادی از مدیران کل نهاد ریاست جمهوری و استانداری یزد حضور داشتند، ضمن بررسی مشکلات و مطالبات مطروحه در جلسه، دستورات لازم برای پیگیری و اقدام فوری وارائه گزارش به مسؤلین ذیربط کشوری و استانی صادر و ابلاغ شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا