رابرت پیج: باید تندیس بیل ساخته شود



سرمربی تیم ملی فوتبال ولز به خداحافظی گرت بیل از میادین واکنش نشان داد و به ستایش از این بازیکن باتجربه پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، گرت بیل در سن ۳۳ سالگی تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بیل یکی از پرافتخارترین و بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ولز به شمار می‌آید و توانست حضور در جام جهانی را با ولز تجربه کند.

رابرت پیج، سرمربی تیم ملی فوتبال ولز به خداحافظی بیل از فوتبال واکنش نشان داد و گفت:  این واقعا غم‌انگیز است که دیگر نمی‌توانیم گرت بیل را با پیراهن تیم ملی فوتبال ولز و در میادین ببینیم با این حال وقتی با او صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که حق با او است و اکنون بهترین زمان است که او از فوتبال خداحافظی کند. او به هر آن چه که دوست داشته بود دست پیدا کرده بود و زمان مناسبی بود که از فوتبال خداحافظی کند. به هر حال این تصمیمی است که او گرفته است و باید به آن احترام گذاشت.

او ادامه داد: بیل توانست زمینه‌ساز صعود ولز به جام جهانی باشد و در این رقابت بزرگ هم گلزنی کرد. من کاملا دلیل این تصمیم او می‌دانم و درک می‌کنم. این تصمیم بیل من را شگفت‌زده و غافلگیر نکرد چرا که قبلا هم می‌دانستم که او چنین چیزی را در سر دارد. بیل نه تنها در سطح باشگاه موفقیت‌های زیادی به دست آورد بلکه در تیم ملی ولز هم درخشان ظاهر شد و به نظرم باید تندیس او ساخته شود. او یک اسطوره است.

سرمربی ولز در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد که از بیل در کادر فنی تیم ملی ولز استفاده کند؟ گفت: باید تجربه بیل به بازیکنان جوان انتقال داده شود. او می‌تواند در یورو۲۰۲۴ به تیم ملی ولز کمک کند و باید در این زمینه با او صحبت کنیم.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا