راهداری: از ۲۴ اسفند تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۸۸۴ هزار خودرو وارد گیلان شدند / ۶۳۴ هزار خودرو هم از استان خارج شده‌اند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۶ وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم، گفت: بالغ بر ۸۸۴ هزار خودرو وارد گیلان شدند.

غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۶ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۸۸۴ هزار و ۶۵۶ وسیله نقلیه به استان و خروج ۶۳۴ هزار و ۳۵۰ وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی در ورود به استان و ۲۱ درصدی در خروج از استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۴۵۵ هزار و ۹۱۵ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ۲۴۳ هزار و ۴۴ وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۳۸ هزار و ۳۶۴ وسیله نقلیه بوده است.

نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۷۳۵ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز گذشته، چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۹۴۷ وسیله نقلیه در ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم – سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۵۵۵ وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری گیلان از اجرای پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: این پویش از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در چهار نقطه از مسیر سفرهای نوروزی گیلان اجرایی می شود؛ همچنین در کلیه پایانه های مسافر استان میز خدمت برپاست.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا