راهنمای خرید دستگاه‌های نظافت صنعتی

امروزه اکثر افراد به دنبال بهترین راهکارها و همچنین به‌روزترین تجهیزات هستند تا کارهای مختلف خود را به نحو احسن انجام دهند. نظافت محیط یکی از کارهای مهمی است که در هر مجموعه به آن اهمیت خاصی می‌دهند و این روزها در سطح جهانی در تولید تجهیزات این زمینه رقابت نزدیکی بین برندها وجود دارد.

آیا شما برای تمیز کردن محیط اداری، تجاری یا صنعتی خود از شیوه‌های نوین بهره می‌برید یا هنوز به روش سنتی این کار را انجام می‌دهید؟ با کسب اطلاعات کافی و شناخت روش‌های جدید می‌توانید در هزینه‌های خود در این زمینه صرفه‌جویی کنید. ما در این مطلب شما را با دستگاه‌های نظافت صنعتی و نکات خرید آنها آشنا می‌کنیم.

 

 

نکات پیش از خرید دستگاه نظافت صنعتی

یکی از اشتباهات پرتکرار افراد در جامعه صنعتی این است که در خرید محصولاتی که ارتباط مستقیمی با حرفه آنها ندارد، عجله می‌کنند. به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید اسکرابر صنعتی برای مجموعه خود تهیه کنید، نباید بلافاصله اولین محصولی را که می‌بینید بخرید.

پارامترهای مختلفی در انتخاب این نوع دستگاه‌ها موثر هستند که باید همه آنها را تحت نظر گرفت. در ادامه می‌خواهیم به برخی از این مولفه‌های مهم اشاره کنیم تا شما نیز بهترین انتخاب را داشته باشید.

مساحت تحت نظافت

در خرید دستگاه نظافت صنعتی یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت، مساحتی است که شما می‌خواهید به کمک دستگاه تمیز کنید. شرکت‌های تولید کننده جارو برقی‌های صنعتی و … برای تعیین قدرت محصولات خود را از این مولفه استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال شما می‌توانید سوییپر صنعتی دستی را برای محیط‌هایی با مساحت کم و همچنین نوع سرنشین‌دار آن را برای مکان‌های وسیع مورد استفاده قرار دهید. قدرت موتور، میزان مکش، نوع کنترل و … در این دستگاه‌ها متفاوت خواهد بود.

نوع آلودگی

هر کدام از دستگاه‌های نظافت صنعتی برای تمیز کردن نوع خاصی از آلودگی طراحی و تولید می‌شوند. برخی از این محصولات تنها مواد جامد را می‌توانند جمع‌آوری کنند و برخی نیز با شستشوی کف زمین قادر هستند آلودگی‌هایی نظیر چسب را نیز پاکسازی کنند.

لازم به ذکر است در محیط‌های صنعتی که موادی با خطر اشتعال و انفجار پخش می‌شود، باید از تجهیزات به‌خصوصی استفاده کرد که این خطرات را کنار بزند. بنابراین یکی دیگر از مولفه‌هایی که باید در نظر بگیرید نوع آلودگی است و اهمیت بسیار بالایی دارد.

متریال سطح

یکی دیگر از مواردی که نمی‌توان در خرید این تجهیزات چشم پوشی کرد، جنس سطح است. شما باید متناسب با جنسی که در کف سالن خود دارید، محصول مناسبی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که دستگاه‌هایی که مواد شوینده خاصی دارند ممکن است برای برخی سطوح آسیب وارد کنند.

برخی از اسکرابرهای صنعتی برس‌های زبری دارند و استفاده از آنها برای محیط‌هایی با کف حساس قطعا انتخاب درستی نخواهد بود. فشار آبی که به سطح پاشش می‌کند را نیز در نظر داشته باشید تا این مورد نیز به سطح مجموعه شما آسیبی وارد نکند.

شما با توجه به این نکات مهم می‌توان در دسته‌بندی دستگاه‌های نظافت صنعتی محصول مورد نیاز خود را به‌راحتی پیدا کنید. اگر قصد خرید دارید بهتر است با مشاورین شرکت اتحاد صنعت صدرا تماس داشته باشید و پاسخ سوالات خود را بگیرید.

 

 

با توجه به نیاز خود خرید کنید

مطمئن باشید که تنوع محصول به‌قدری زیاد است که شما دستگاهی با هر قدرت و خصوصیت که مایل باشید می‌توانید تهیه کنید. اگر محیط صنعتی جمع‌وجوری دارید دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های سرنشین‌دار نیست و می‌توان مدل‌های بهتر و باصرفه‌تری را انتخاب کرد. در ادامه برخی از دستگاه‌های نظافت صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام کارایی مخصوصی دارد.

اسکرابر صنعتی

این روزها بسیاری از موسسات از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند که کارایی آنها برای سطوح هموار است. انواع مختلفی از آن توسط برندهای داخلی و خارجی طراحی شده که از جمله آنها می‌توان به نوع باتری‌دار، کابلی، دستی و سرنشین دار اشاره کرد.

بهترین برند اسکرابر کدام است ؟

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی ‌قید و شرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

 اسکرابر  تنانت (Tennant)

یکی دیگر از تولیدکنندگان وسایل نظافت صنعتی، برند تنانت است. این شرکت از سال‌های دور مشغول ساخت وسایل مکانیزه برای نظافت محیط‌های بزرگ است. دستگاه‌های این برند، با پیروی از تکنولوژی‌های روز ساخته شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. محصولات تنانت به شدت در برابر ضربه مقاوم است و به آسانی خراب نمی‌شوند. خرید زمین شوی صنعتی از برند تنانت به صنایعی توصیه می‌شود که به عنوان صنایع سخت مانند صنعت ساختمانی شناخته می‌شوند.

اسکرابر کارچر (Karcher)

کارچر، برند دیگری است که تجهیزات نظافت صنعتی را تولید می‌کند . این شرکت آلمانی، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ساخت کف شوی صنعتی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد که کار را برای خرید خرید این دستگاه­ها آسان می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای و با هر فضایی یک مدل مناسب را تهیه کنید.

 

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و چینی

  1. زمین شوی نیلفیسکnilfisk
  2. زمین شوی لاورLAVOR
  3. زمین شویIPC
  4. زمین شوی مارشالMarshal
  5. ابراهیم
  6. زمین شوی آنا
  7. زمین شوی عیسی
  8. زمین شویRCM
  9. زمین شویMTCO
  10. زمین شوی گادلیGadlee
  11. زمین شوی کلینفیکسCleanFix
  12. زمین شوی کلین وکClean Vac

معرفی برترین  اسکرابر زمین شوی خارجی  بازار ایران

اسکرابر دستی Vispa XS

 

اسکرابر Vispa XS به عنوان کوچک ترین مدل اسکرابر ساخته شده توسط کمپانی پر آوازه Comac ایتالیا شناخته می شود. این دستگاه اسکرابر به دلیل داشتن ابعاد کوچک و قابلیت مانور بالا به منظور شستشوی و خشک کردن همزمان محیط های کوچک، با میزان تراکم بالا بسیار مناسب و کارآمد است. تجهیز این اسکرابر صنعتی به باطری های لیتیومی (Lithium ion) با قدرت ذخیره بالای شارژ، موجب شده تا این زمین شوی صنعتی به منظور انجام عملیات متعدد و متداول روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه اسکرابر Vispa XS به دلیل داشتن ابعاد کوچک علاوه بر این که به راحتی قابلیت شستشوی تمام بخش ها متراکم را دارا می باشد، به دلیل وزن پایین به سادگی جابجا نیز هست.

اسکرابر versa 65 BT

اسکرابر آنتی باکتریال versa 65 BT Anti bacterial از نوع باتری دار  و ساخت کمپانی Comac ایتالیا یکی از به نام ترین برندهای نظافت صنعتی می باشد، این کف شوی صنعتی دارای خاصیت ضدعفونی کننده و ضدباکتری است و با چرخ های متحرک خود عملکرد بسیار بالایی را در جهت نظافت و نظافت صنعتی و شستشو و تمیز کردن محیط های بیمارستانی به عمل می آورد و برای بهداشت محیط در مکان های درمانی نیز دستگاه مکانیزه صنعتی بسیار مناسبی به شمار می رود و به طوری که سطوح کف زمین را تا مساحت در حدود ۳۰۰۰ متر مربع به راحتی تمیز می کند، دستگاه اسکرابر دارای دو برس دیسکی ۳۴ سانتی متری با پهنای تی به میزان ۸۰ سانتی متر است و همچنین دارای یک مدل از دستگاه زمین شوی با برس غلطکی است که این ویژگی ها با راه حل نوآورانه موجب شده تا این کف شور تبدیل به بهترین کف ساب بیمارستانی شود و به صورتی منحصر به فرد سطوح آلوده به میکروب و ویروس را پاکسازی کند.

از اصلی ترین مزایای اسکرابر برقی بیمارستانی، باتری دار بودن ان است که با توجه به این ویژگی می تواند به حد قابل توجهی کیفیت نظافت مکانیزه را بالا ببرد، از شاخصه های دیگر دستگاه اسکرابر سطح کیفی بسیار بالای قطعات این اسکرابر، خاصیت انتی باکتریال بودن آن است در این میان نمی توان از ویژگی چون مرغوبیت بسیار بالا در جنس برس های گذشت.

 

 

اسکرابر Vispa 35 B

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه، روشی ایده آل و مفید جهت شستشوی فضاهای کوچک و متراکم محسوب می گردد. اسکرابرهای Comac دارای طراحی مناسب برای شستشو و نظافت سطوح مختلف می باشند. کار کردن با دستگاه های اسکرابر نیازمند دانش و مهارت بالا نمی باشد و کاربر به راحتی نحوه کار با دستگاه را فرا خواهد گرفت. بهره وری و بازدهی اسکرابرها نسبت به روش سنتی سی درصد بیشتر است. اسکرابرهای دستی صنعتی Vispa 35 در مدل های برقی و باطری دار طراحی و ساخته شده اند. مدل باطری دار (شارژی) اسکرابرهای B Vispa 35 به علت نوع طراحی و نداشتن کابل برق در محیط های متراکم و کوچک، قدرت مانور بیشتری نسبت به مدل های برقی (کابلی) نشان می دهد.

اسکرابر Innova 85

اسکرابر سرنشین دار Innova 85 B/M تشابه زیادی به دستگاه های کفشور Innova 75  و  Innova 65 دارد بطوریکه مشخصات موتور برس، موتور مکش و موتور جلوبرنده، سرعت حرکت موتور و ظرفیت مخازن در هر سه مدل کاملا مشابه می باشد. اما برخورداری از پهنای شستشوی بزرگتر (۸۵cm) باعث افزایش ظرفیت کاری دستگاه به ۵۱۰۰ مترمربع بر ساعت شده است. مشتری می تواند بسته به نوع کاربرد و نیاز خود از بین دو ورژن اتوماتیک و دستی این اسکرابر سرنشین دار انتخاب نماید. بهره گیری از سیستم های بهینه سازی مصرف همانند مد Eco و سیستم start&stop در ورژن اتوماتیک دستگاه اسکرابر سرنشین دار Innova 85 باعث صرفه جویی قابل توجه (تا ۳۵%) در مصرف شارژ گردیده و در نتیجه می توان از دستگاه اسکرابر تا ۴ ساعت بصورت پیوسته استفاده نمود.

همچنین می توان نسبت به تجهیز این ورژن به سیستم CDS به منظور مدیریت نرخ جریان آب و ماده پاک کننده اقدام نمود. در ورژن دستی اسکرابر سرنشین دار Innova 85 از اهرم های مستقل برای کنترل تی و دیسک برس دستگاه استفاده می شود در نتیجه کاربرپسندتر بوده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. اما ورژن دستی دارای قابلیت انتخاب برنامه و عملکرد دستگاه بصورت اتوماتیک نمی باشد. ویژگی های برجسته ای چون  چرخ های جلو و عقب غیر لغزنده، تی مکنده از جنس پلی یورتان دارای اتصالات ضد ضربه و قابل استفاده در چهار جهت، نشانگر سطح آب و میزان شارژ باتری، ترمز دستی برای توقف دستگاه، قابلیت حرکت بر روی سطوح شیبدار، دستگاه اسکرابر  Innova 85 را به کفشوری کارآمد تبدیل کرده است. ورژن اتوماتیک دستگاه از قابلیت های بیشتری همانند امکان تنظیم فشار برس، امکان تجهیز به موتور مکش سه مرحله ای  و  ابزار پر کردن سریع برخوردار است.

 

 

واترجت صنعتی

نمونه دیگری از دستگاه‌هایی که در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود، واترجت است. به کمک این محصول می‌توان سطوح ناهموار را به بهترین شکل ممکن تمیز کرد. برای اینکه با انواع مختلف این دستگاه آشنا شوید می‌توانید به سایت شرکت اتحاد صنعت صدرا مراجعه کنید.

پله شوی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است برای شستشوی پله‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. پله شوی برای مجموعه‌هایی که تعداد پله زیادی دارد و نیروی انسانی زیادی برای این کار به خدمت گرفته می‌شود گزینه مناسبی است.

جارو برقی صنعتی

در میان دستگاه‌های نظافت صنعتی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات جارو برقی صنعتی است که در هتل‌ها، سینماها، مساجد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از انواع آن می‌توان به مدل‌های آب و خاک، سطلی، تک فاز، سه فاز، ضد انفجار و … اشاره کرد.

کارواش صنعتی

اگر محیط مورد نظر شما آلودگی‌های روغنی دارد، قطعا تمیز کردن آن به روش سنتی کار بسیار دشواری خواهد بود. این کارواش‌ها با پاشش آب گرم می‌توانند تمام آلودگی‌ها را به‌خوبی پاک کنند.

از دیگر دستگاه‌ها می‌توان به سوییپر صنعتی که برای آلودگی‌های ریز و پولیشر که برای جلا دادن سطح استفاده می‌شوند، اشاره کرد. قطعا با این توضیحات به گستردگی این صنعت پی برده‌اید و اکنون می‌توانید با توجه و دقت بیشتری امر خرید را انجام دهید.

 

قیمت دستگاه‌های نظافت صنعتی

یکی از پارامترهای مهم که اکثر خریداران بیشتر از هر چیز دیگری به آن توجه می‌کنند، قیمت است. این نکته را به یاد داشته باشید که با خرید محصول ارزان نمی‌توان گفت خرید خوبی داشته اید و همچنین هیچوقت خرید دستگاهی با قیمت بالا نیز گواه بهترین محصول نیست.

تناسب کیفیت و قیمت را باید همیشه در نظر داشت و شما هر آن چیزی را که می‌خواهید باید تهیه کنید؛ محصولی با کارایی بیشتر و محصولی با کیفیت کمتر برای شما مناسب نخواهد بود. به همین دلیل مشورت با افراد آگاه در این زمینه توصیه می‌شود.

پارامترهای مختلفی در قیمت این دستگاه‌ها تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان نوع دستگاه، تعداد موتور، نوع برس، باتری‌دار بودن و … را نام برد. برای استعلام قیمت بهترین محصولات در این زمینه می‌توانید با مسئولین سایت اتحاد صنعت صدرا در ارتباط باشید.

این مجموعه به کمک تجربه و دانش خود توانسته محصولات متنوع داخلی را تولید کند و در کنار آن نمایندگی انحصاری برند comac ایتالیا را نیز اخذ کرده است. شما می‌توانید محصولات این برند نامدار جهانی را با بهترین قیمت از این شرکت تهیه کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز یکی از مسائل مهم در ادارات، محیط‌های صنعتی و … نوع نظافت و کیفیت آن است. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با نکات مهم خرید دستگاه‌های نظافت صنعتی آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین خرید محصول می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت اتحاد صنعت صدرا تماس بگیرید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا