رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای آمریکا



با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی در جلسه‌ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.

به گزارش ایسنا، پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به آری گراسا رئیس FIVB در خصوص درخواست لغو میزبانی آمریکایی‌ها به علت عدم توانایی در صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران و اعلام آمادگی تهران برای میزبانی از تیم‌ها در هفته سوم لیگ ملت‌ها در بالاترین سطح بین‌المللی، شب گذشته مسئولان فدراسیون جهانی والیبال با ارسال پیامی خواستار برگزاری جلسه آنلاین در سریعترین زمان ممکن شدند.

بر این اساس ظهر امروز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، فابیو آزوددو و استفان باخ مدیر کل اجرایی و رئیس حقوقی فدراسیون جهانی والیبال در جلسه‌ای آنلاین به بررسی راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات موجود پرداختند.

محمدرضا داورزنی با اعلام مواضع فدراسیون والیبال ایران، از عدم توانایی آمریکایی‌ها برای صدور ویزای تیم ملی گلایه کرده و ضمن یادآوری آمادگی تهران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت‌ها، خواهان پیگیری بیشتر و سریع‌تر این موضوع شد.

فابیو آزودو مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال ضمن ابراز همدردی به دلیل به وجود آمدن این مشکلات و تاکید بر هم موضع بودن FIVB  با فدراسیون والیبال ایران در خصوص عدم همکاری سفارت آمریکا در ترکیه بر هم جبهه بودن ایران و FIVB بر سر این موضوع و حمایت از بازیکنان ستاره و تیم ملی ایران تاکید کرد.

مدیر کل اجرایی FIVB ضمن حمایت از خواسته‌های به حق فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که فدراسیون جهانی والیبال نهایت تلاش خود را با تمام توان برای برطرف شدن این مشکل به خرج خواهد داد تا در اسرع وقت این موانع برطرف شود. او همچنین از استفان باخ خواست تا این موضوعات با جدیت و فشار بیشتری پیگیری شود.

در پایان این جلسه، طرفین ضمن اعلام یکسان بودن مواضع، بر تلاش و انجام اقداماتی در جهت حل مشکلات در روزهای آینده تاکید کردند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا