رد اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین شهرداری از سوی وزارت کشور



عضو شورای شهر تهران از رد اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین از سوی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن هشدار نسبت به وضعیت سازمان فناوری شهرداری تهران، گفت: من در زمان تشکیل سازمان فناوری نوین هشدار دادم که تشکیل این سازمان به تضعیف یک سازمان قدیمی یعنی فاوا می‌انجامد و نیروی انسانی متخصص را خارج می‌کند که با کمال تاسف این اتفاق رخ داد و سازمان فناوری شهرداری تهران در حال حاضر با سازمانی که در سال ۹۶ دیده بودیم کیلومترها فاصله دارد.

وی با بیان اینکه مستحضرید اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین از سوی وزارت کشور رد شده است، گفت: ایکاش دوستانمان در شهرداری عجله نمی‌کردند و تا قطعی شدن تشکیل سازمان فناوری‌های نوین تمرکز و توجه‌شان را از سازمان فناوری بر نمی‌داشتند. چرا که حالا از این جا مانده و از آنجا مانده شدیم و هنوز هیات مدیره سازمان فناوری تکمیل نشده و بودجه امسال‌شان نیز واگذار نشده است.

امانی افزود: سامانه «تهران من» به این امید که به سازمان نوآوری منتقل شود از سازمان فناوری جدا شده و بخشی از نیروهای توانمند سازمان فاوا را به یک ساختمان منتقل کردند که بیکار در آنجا مانده‌اند و باید هر چه سریعتر در خصوص این وضعیت رسیدگی شود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا