رسانه‌های عبری: اسرائیل با هند توافقنامه‌های نظامی امضا می‌کند


رسانه‌های محلی فاش کردند، اسرائیل و هند در مسیر امضای توافقنامه‌های نظامی و تقویت روابط دوجانبه هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه عبری i۲۴NEWS ، شرکت صنایع هوایی اسرائیل (IAI) با هند توافقنامه نظامی جدیدی با هدف تقویت روابط دو طرف امضا خواهد کرد.

این شبکه توضیح داد: شرکت اسرائیلی در نمایشگاه دفاعی هند موسوم به Aero India ۲۰۲۳ که در ایالت بنگالور هند در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۷ فوریه جاری برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند و چندین توافقنامه نظامی ویژه جنگ زمینی و سامانه‌های دفاع هوایی امضا خواهد کرد.

صنایع هوایی اسرائیل قبلا طی ۳۰ سال گذشته توافقات نظامی بیشماری با هند امضا کرده است. اسرائیل، ارتش هند را مجهز به سامانه‌های دفاع موشکی، رادارها و ماهواره‌ها و پهپاد خواهد کرد.

سایت الکترونیکی این شرکت به شبکه عبری توضیح داد، شرکت صنایع هوایی اسرائیل به شکل قوی با مقامات هند به منظور توسعه فناوری‌های جدید ارتش هند در نیروی هوایی، دریایی و زمینی همکاری می‌کند.

قابل ذکر است سال گذشته میلادی چندین آزمایش موفقیت آمیز روی سامانه‌های دفاع موشکی زمینی و دریایی انجام گرفت و شرکت صنایع اسرائیل موفق شد تکنولوژی پیشرفته مربوط به شناسایی تمام موشک‌هایی که به منظور آزمایش شلیک می‌شوند، توسعه دهد.

از دیگر حلقه‌های همکاری دو جانبه می‌توان به اظهارات وزیر داخلی اسرائیل آیلت شاکید در ۱۱ دسامبر اشاره کرد که گفته بود، اسرائیل با هند توافق کرده هزاران کارگر را در بخش ساخت و ساز و پرستاری جذب کند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا