رفع تصرف بیش از ۴ هزار متر از اراضی ملی در شهرستان گلوگاه


ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف ۴ هزار و ۲۱۵ متر از اراضی ملی با تلاش و پیگیری دادستانی و اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه خبرداد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری آزادسازی اراضی ملی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از جمله برنامه‌های مهم دادگستری مازندران دانست و اظهار کرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی استان با هرگونه دخل و تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی، دولتی و عرصه‌های طبیعی برخورد جدی می‌کند.

وی افزود: سودجویان در مناطق زیبای جنگلی، خوش آب و هوا برای سود بیشتر اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند که خوشبختانه با هماهنگی نهادهای نظارتی و اداره منابع طبیعی درچند سال اخیر برخورد با این موارد تشدید شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران، یادآور شد: به‌رغم جوسازی رسانه‌ای سودجویان در منطقه گلوگاه، با اقدام به موقع اراضی که به تصرف درآمده بود آزادسازی شد.

این مسئول تصریح کرد: با طرح دعوی اداره منابع طبیعی، حکم به خلع‌ید ۴ هزار و ۲۱۵ متر از اراضی ملی و قلع‌وقمع مستحدثات موجود صادرشد.

حجت‌الاسلام اکبری افزود: با تمهیدات اتخاذ شده به‌رغم مقاومت و تهدیدات سودجویان، حکم مربوطه با تهیه مقدمات فیزیکی و نیروی انسانی لازم اجرا و زمین موصوف به اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه تحویل داده شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا