رونمایی از الگوی “شبکه نخبگانی” معاونت آموزشی وزارت علوم



در حاشیه شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور از الگوی “شبکه نخبگانی” معاونت آموزشی وزارت علوم رونمایی شد .

به گزارش ایسنا، در حاشیه شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور از الگوی “شبکه نخبگانی” برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر رستمی، دکتر قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل معاونت آموزشی و با حضور معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور رونمایی شد.

در این الگو، بیش از ۱۰۰۰ عضو هیات علمی دانشیار و استاد تمام از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور در فرآیندهای تصمیم سازی در حوزه های آموزشی، برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی کشور مشارکت تخصصی خواهند داشت.

شبکه تخصصی نخبگانی در چند لایه کارگروه های علمی، کارگروه های تحولی، شبکه های تخصصی و کمیته های کارشناسی در ذیل معاونت آموزشی شکل گرفته است. این شبکه تخصصی به عنوان بازوی مشورتی معاونت آموزشی در امر برنامه ریزی درسی، برنامه ریزی آموزشی، گسترش رشته ها، آینده نگری اموزشی و سایر موارد مورد نیاز اموزشی مشارکت خواهند داشت.

شبکه نخبگانی به عنوان نمادی از جمع سپاری تخصصی و علمی و با رویکرد پلتفرم (سکویی) و شبکه ای ایجاد شده است و به مرور زمان اندیشمندان و نخبگان بیشتری با هماهنگی با دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی به آن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا