رژه موتورسوران نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اراک برگزار شد


ایسنا/مرکزی رژه موتورسوران نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اراک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان رژه موتورسواران نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد در گلزار شهدای اراک برگزار شد اظهار کرد: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و حضور مردم در صحنه های مختلف در طول انقلاب تمام محدودیت ها  را به فرصت تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و دستاوردهای زیادی را به یادگار گذاشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد را از فتوحات بزرگ و جلوه های ویژه امداد الهی برای امت اسلام دانست و افزود: رزمندگان اسلام با اعتماد به نصرت الهی حماسه بزرگی خلق کردند.

وی با بیان اینکه یوم الله سوم خرداد نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است، گفت: ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول ۴۴ سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند و دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خلق این حماسه ها است.

کریمی با اشاره به رژه حماسی موتور سواران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر رژه موتوری نیروهای مسلح با حضور نیروهای سپاه روح الله، نیروی انتظامی، بسیج و باشگاه مقاومت بسیج از مقابل تقاطع شهید حاج قاسم سلیمانی تا گلزار مطهر شهدای اراک برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح الله، در پایان این مراسم، موتور سواران و جمعی از مسئولین و مردم شهر اراک با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک و شهدای عملیات بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آنها مزار مطهر شهدا را گلباران کردند.

یکی دیگر از برنامه های مهم به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است که چهارم خرداد با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا