زارع‌پور: از فعالیت هر پلتفرمی که حداقل به قواعد خودشان پایبند باشند استقبال می کنیم



وزیر ارتباطات گفت: تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارایه کنند.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت درباره رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام گفت: دیشب هم آقای رییس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم، مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند. اخیرا مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند حتما از آنها استقبال می ‌کنیم.

زارع‌پور گفت: الان ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی انجام می شود با کیفیت و روز به روز هم بر کیفتشان می افزایند. تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارایه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از اروبیکا دارد به زودی نسخه جدیدش ارایه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا