زلفی‌گل: فناوری و نوآوری باید در راس امور وزارت علوم باشد



ایسنا/خوزستان وزیر علوم با اشاره به تاسیس معاونت فناوری و نوآوری در این وزارت گفت: بحث فناوری و نوآوری در وزارت باید در رأس امور قرار گیرد زیرا تبدبل علوم به فنون، برنامه راهبردی می‌خواهد.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان خوزستان که امروز (۱۰بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز از مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری خوزستان بازدید کردیم. پردیس علم و فناوری انرژی نیز امروز افتتاح شد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری خوزستان شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وقتی محصولات دانش بنیان را ملاحظه می‌کنیم احساس غرور می‌کنیم؛ خوشحال می‌شویم که جوانان ما علی‌رغم همه تحریم‌هایی که وجود دارد و مواد اولیه و امکانات را به میزان حداقل موجود دارند، توانسته‌اند با حس ما می‌توانیم محصولاتی تولید کنند که هم نیاز داخلی را رفع  کنند و هم صادرات کنند که منجر به درآمد برای کشور می‌شود.  جا دارد که از رئیس پارک خوزستان و رئیس دانشگاه آزاد خوزستان تشکر کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم با حمایت‌های بیشتر، شرکت‌های دانش بنیان بیشتری در پارک و پردیس انرژی خوزستان مستقر شوند و زمینه ایجاد اشتعال برای جوانان تحصیل کرده بیشتر شود.

زلفی‌گل با اشاره به اهمیت حوزه فناوری در وزارت علوم افزود: در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فناوری و نوآوری را به تازگی تاسیس کرده‌ایم؛ بحث فناوری و نوآوری در وزارت باید در رأس امور قرار گیرد زیرا تبدیل علوم به فنون، برنامه راهبردی می‌خواهد. ما اعتقاد داریم محصولات سودمند، مولود برنامه هدفمند هستند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا