زمان‌بندی رقابت‌های والیبال زنان بازی‌های آسیایی اعلام شد



تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی سال ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد. این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر برگزار می‌شود. رقابت‌های والیبال زنان این بازی‌ها از ۶ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

بنا بر اعلام شورای المپیک آسیا، مرحله مقدماتی والیبال سالنی زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز پنج‌شنبه ششم تا دوشنبه دهم مهرماه ادامه دارد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

روز سه‌شنبه یازده مهر تیم‌ها استراحت دارند و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ مهر ماه مرحله دوم برگزار خواهد شد.

مرحله دوم به صورت گروهی برگزار می‌شود به این شکل که دو تیم اول گروه A و H، دو تیم اول B و G، دو تیم اول C و F، دو تیم اول D و E هر کدام در یک گروه به مصاف هم می‌روند. به این ترتیب در مرحله دوم مجموعا ۱۶ تیم با هم به رقابت می‌پردازند.

روز جمعه ۱۴ مهرماه مرحله نیمه‌نهایی و روز بعد (شنبه ۱۵ مهر) دیدارهای فینال و رده‌بندی برگزار خواهد شد تا برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی شوند.

تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا