زمزمه‌های بازگشت مدیرعامل اسبق به پاس همدان/ نماینده مجلس وارد گود شد



ایسنا/همدان لحظات به سرعت می‌گذرد و شرایط برای باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان روز به روز بحرانی‌تر می‌شود؛ تیمی که ۱۵ سال پیش به ۸۰۰۰ شهید والامقام همدان هبه شد با وجود وعده‌های پوشالی ابتدای فصل کادرمدیریتی این باشگاه تا مرز فروپاشی پیش رفته و شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز با حضور مسئولان ارشد استان جلسه‌ای اضطراری برای تعیین تکلیف مدیریت جدید باشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بازیکنان باقی مانده و کادرفنی باشگاه پاس همدان این روزها شرایط سخت و مظلومانه‌ای را سپری می‌کنند و از آن طرف روزانه چندین وعده از مدیران باشگاه به جای مبالغ قراردادشان دریافت می‌کنند که این موضوع کار را به جایی رسانده که اعضای باشگاه در فضای مجازی یا در جمع هواداران نحوه مدیریت این باشگاه را بدون تدبیر دانسته و تهدید به افشاگری می‌کنند.

به علت اهمیت بالای این تیم و مکتب ۷۰ ساله آن که ۱۵ سال پیش به ۸۰۰۰ شهید والامقام همدان هبه شد و نیز ارزشی که خانواده‌های شهدا برای این باشگاه قائل هستند، اتفاقاتی روز گذشته صورت گرفت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که روز گذشته در پی ارتباطاتی میان متولیان و عوامل بالادستی باشگاه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای شرح شرایط موجود، تماسی از طریق این مدیرکل با استاندار همدان در رابطه با مشکلات پاس صورت گرفت و استاندار همدان در پی ارتباط با حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند که جلسه‌ای اضطراری برای این باشگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت فوتبال استان همدان برگزار شود؛ طی روز گذشته صحبت‌هایی میان نماینده همدان و مدیرکل دستگاه ورزش به منظور اجرای تصمیمی فوری رد و بدل شد.

براساس شواهد موجود ردپای حضور مدیرعامل اسبق و همدانی پاس در این باشگاه دیده شده و مسئولان در نظر دارند او را مجدداً به باشگاه بازگردانند که البته خود این مدیرعامل چراغ سبز نشان داده و زمزمه‌های بازگشت آن رنگ و بوی جدی تر به خود گرفته است.

از سوی دیگر شنیده شده مسئولان ورزش در پی تماسی با مدیران فعلی باشگاه پاس به شدت از آنها گلگی کرده‌اند و به آنها هشدار داده‌اند تا امروز صبح تکلیف خود را مشخص کنند که بنا بر سابقه‌ای که از این مدیران در خاطر جامعه فوتبال استان وجود دارد آنها از پس وعده‌های مالی خود برنخواهند آمد و به احتمال بسیار زیاد باید به زودی شاهد آغاز مذاکرات جدید مسئولان ورزش و فوتبال با گزینه مدیرعامل اسبق باشگاه و در پی آن معارفه وی باشیم.

برخی از هواداران باشگاه پاس اعلام نگرانی کرده‌اند که با حضور مدیرعامل اسبق این باشگاه افرادی که در گذشته عملکرد خوبی در تیم نداشته‌اند، مجدداً وارد گود نشوند و از گزینه‌های خبره و جدید استفاده شود و سعی کرده‌اند این موضوع را به گوش گزینه جدید و محتمل مدیریت باشگاه برسانند.

این روزها هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان بسیار نگران تیم محبوبشان هستند و همچنان منتظرند که ببینند پس از این همه بد اقبالی آیا بالاخره عروسی به کوچه پاس می‌آید؟

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا