سارق مسلح در حین دستگیری خودکشی کرد



آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ساعتی قبل در پی رصد پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی مزدا سرقتی در محور ماهدشت- اشتهارد، بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان اشتهارد برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران پس از شناسایی خودرو اقدام به تعقیب و مراقبت آن کردند که سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام اقدامات مخاطره آمیز و شلیک به سمت مأموران نظم و امنیت عمومی را مختل کردند که مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چندین تیر هوایی را شلیک و خود را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه متهمان پس از توقف خودرو به صورت پیاده اقدام به فرار کردند که مأموران با انجام اقدامات پلیسی اقدام آن‌ها را خنثی و قصد دستگیری آن‌ها را داشتند که در این حین یکی از سارقان به وسیله سلاح جنگی اقدام به خودکشی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه آغاز شده و نتایج تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی خودرو سرقتی توقیف و متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل شد.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا