ستاد کل نیرو‌های مسلح بیانیه صادر کرد



آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

دوازدهم فروردین‌ماه یادآور روزی است که حضرت امام خمینی (ره) استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور را به انتخاب مردم واگذار کرد و ملت ایران که پیش‌ از این، در جریان مبارزات علیه بنیان‌های طاغوتی یک حاکمیت ظالم و موروثی، اراده انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیده بود، با رای اکثریت و قاطع مردم، استقرار حاکمیت اسلام را تثبیت نمود و این‌گونه امام و امت در مسیری واحد، جمهوریت و اسلامیت نظام را به عرصه تحقق قطعی رساندند.

انقلاب اسلامی ایران بر مبنای هویت الهی و نیز سازگاری تمام و کمال با فطرت‌های عالی انسانی از همان سپیده‌دم پیروزی، مورد اقبال آحاد انسان‌های آزاده در سراسر جهان قرار گرفته و روح معنویت، استقلال‌خواهی و ظلم ستیزی را در کالبد ملت‌ها دمیده است و به مدد همین مقبولیت و نفوذ معنوی در میان آزادگان جهان در نبرد با نظام سلطه شرایطی را رقم زد که در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.

پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جبهه کور اهل سلطه، علاوه بر پایگاه مردمی، مرهون انفاس قدسیه امام راحل (ره) و رهبری حکیمانه و الهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای است که با احیای گنجینه ایمانی ملت بصیر ایران، کشور و مردم را ذیل پرچم اصل مترقی ولایت فقیه در برابر زنجیره‌ای از توطئه‌ها، ترفندها و نقشه‌های شیطانی و جنگ ترکیبی دشمن متحد کرده‌اند تا نصرت جمهوری اسلامی ایران در این مسیر، نصرت خدا باشد.

پیشرفت حیرت آور و عزیمت موفق به سوی ایران قوی باعث شده است که نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این بالندگی و اقتدار استفاده کند. از جمله در پاییز سال گذشته، دشمنان و در رأس آن، رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با خیالی خام، تصور می‌کردند با ایجاد جنگ ترکیبی و نیز اردوکشی خیابانی به وسیله پیاده نظام خود و برهم زدن امنیت عمومی مردم، می‌توانند استحکام مردمی نظام را مورد تهدید قرار دهند، اما حضور میلیونی مردم با بصیرت، مقاوم و غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد محاسبات دشمن غلط بوده است. از این رو، می‌توان ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را تصویری از رجوع به رأی مردم و در امتداد اولین انتخابات واقعی این ملت، یعنی همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۵۸ دانست.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی و برکت پشتیبانی ملت شریف و قهرمان ایران و نیز تحت تعالیم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای بار دیگر با گرامی‌داشت یاد، نام، خاطره و آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای همیشه جاویدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام همچون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی، یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را به ملت آگاه ایران تبریک عرض نموده و شعار سال«مهار تورم و رشد تولید» در سال ۱۴۰۲ را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده و با عنایت خداوند متعال در جهت تحقق آن، تمام ظرفیت ها را بکار خواهد بست. در طی چهار دهه گذشته یکی از سیاست‌های اصلی استکبار، جلوگیری از پیشرفت و از کار انداختن تولید کشور بوده است، اما تجربه به ما آموخته است که هر زمان مردم در صحنه حضور داشته اند، کارهای ناشدنی انجام و مشکلات بزرگ حل شده است.

رسیدن به آینده‌روشن و پیشرفت ایران اسلامی و حل همه مشکلات در عرصه‌های مختلف به امنیت فراگیر و همه جانبه نیازمند است، از این روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صفی واحد و در کمال قدرت از استقلال، امنیت، منافع ملی و دستاوردهای عظیم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده و با آمادگی کامل، خود را همواره جان‌فدا و پشتیبان آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و مردم عزیز ایران می‌داند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا