سخنگوی فدراسیون فوتبال: در مورد دختران فوتسال شیطنت می‌کنند



احسان اصولی به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات کافا واکنش نشان داد و آن را شیطنت برخی از رسانه‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات فوتسال منطقه مرکزی آسیا موسوم به کافا با سه پیروزی برابر تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان قهرمان شد.

 احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی حواشی پیرامون تیم ملی فوتسال زنان در جام کافا گفت: برخی شیطنت‌هایی می‌کنند. کسانی که دشمنان این مردم، دختران و ورزشکاران ما هستند و دشمنی‌شان بر همه آشکار است،  گاهی نکاتی می‌گویند که خلاف است و همه ما دیدیم که این تیم با چه نشاط، انگیزه، ایمان و قدرتی این بازی‌ها را انجام داد. نتایج درخشانی به دست آوردند و قهرمانی به همه مردم ایران تقدیم شد.

او در ادامه گفت: چیزی که ما از این بازیکنان، دختران و تیم دیدیم غیرت و افتخار آفرینی برای کشورشان، سرزمین‌شان و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است و ذیل این پرچم بازی‌های خود را انجام دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتسال زنان امشب(سه‌شنبه شب) به ایران برمی‌گرد، ادامه داد: همه به استقبال آنها می‌رویم و همراه با این شادی و قهرمانی، کنار هم خواهیم بود و همه با هم برای سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنار هم باقی خواهیم ماند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا