سردار سلیمانی با نابودی داعش موجب عظمت اسلام شد



ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رشادت‌های فرمانده برجسته محور مقاومت، گفت: شهید سلیمانی با ریشه‌کن کردن داعش موجب مجد و عظمت اسلام شد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله سلگی امشب در یادواره ۴۷۰ شهید نوشهر و سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:حاج قاسم مصداق رهبان‌اللیل و اسد فی‌النهار و جمع اضداد، اهل خشّیت و محبت بود، با صلابت در برابر دشمنان و مهربان مقابل مردم و یاران می‌ایستاد.

‏وی در تشریح صفات بارز سردار دل‌ها افزود: سخنرانی‌های حاج قاسم در مرز بُغض و گریه بود و به گواهی و اعتراف غربی‌ها کاریزماتیک‌ترین فرمانده نظامی تاریخ معاصر به‌شمار می‌رفت و تقدیر الهی اینگونه رقم خورد که به دستور شقی‌ترین انسان زمان یعنی ترامپ به شهادت برسد.

سلگی با اشاره به خدمات برجسته شهید سلیمانی، یادآور شد: حاج قاسم هنر مقاومت را به آزادگان منطقه آموخت، مقاومت را برای آنان بومی کرد و مرزهای عقیدتی ما را تا کنار مرزهای اسرائیل توسعه داد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، تصریح کرد: حاج قاسم ناجی نوامیس ملت‌های خاورمیانه از دست آدمخواران داعش بود دختران این سرزمین بدانند که حاج قاسم برای عزتمند ماندن آنان تکه تکه شد.

این مسئول سیاسی ادامه داد: حاج قاسم با شکست دادن بزرگترین تروریسم جهان ثابت کرد نه تنها دین افیون توده‌ها نیست که سبب عزت، اعتلا و تحرک ملت‌ها است.

سلگی با تجلیل از برگزاری آئین گرامیداشت شهدای افتخار آفرین نوشهر با حضور سه هزار نفری مردم، این همایش باشکوه را جلوه‌ای از کار فرهنگی دانست و گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان اقدامی اساسی و هنرمندانه در راستای صیانت از فرهنگ دینی ملت انقلابی ایران است.

‏وی افزود: در این اجتماع باشکوه با شهیدان عهد می‌بندیم که عَلَم خون‌رنگ آنان را تا همیشه تاریخ در قلب خویش استوار نگه داریم، با شهدای غواص ام‌الرصاص که زنده زنده دفن شدند عهد می‌بندیم که تا پای جان در دفاع از راه و مکتب آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

‏معاون استاندار مازندران با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام ملی به‌عنوان پیام جاودان شهیدان، تصریح کرد: شهیدان با برافراشتن پرچم اتحاد و همبستگی ملی در عرصه یکپارچگی و دفاع از کیان کشور می‌درخشند.

انتهای پیام ‏



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا