سردار فلاح زاد : سه بار به حاج قاسم پیشنهاد نامزدی ریاست جمهوری دادم/ او دنبال یک تیر سرگردان ب



جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی  قدس سپاه پاسداران در سخنانی در همایش مکتب قاسم سلیمانی در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: قاسم سلیمانی با کار فرهنگی‌ و اجتماعی و مقابله با اشرار و مقابله با تجزیه بخشی از کشور در منطقه سیستان و بلوچستان و در نیروی قدس خدمات بسیاری داشته است.

وی‌گفت: اقدامات سردار سلیمانی در فلسطین اشغالی با کمک سید حسن نصرالله و در عراق و افغانستان و یمن در هر کجا پا گذاشت مثل صاعقه بر دشمن و به ویژه امریکا فرود آمد. اقداماتش به شکست طرح رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات منجر شد و دشمن را به عقب نشینی اجباری وادار کرد. تلاش های او راه اندازی داعش و تجزیه سوریه را به شکست کشاند و باعث شد دولت اسلامی شیعی بعد از قرن ها در عراق مستقر شود و همه طرح های آمریکا در عراق و منطقه را ناکام گذاشت. به خاطر اقدامات شهید سلیمانی امریکا در افغانستان فرار را بر قرار ترجیح داد و تفکر شهید سلیمانی در یمن وهابیت و رژیم صهیونیستی و امریکا را در باتلاق گرفتار کرده است.

وی‌ با تاکید بر خدامحور بودن شهید سلیمانی گفت: ما معتقدیم پیروز نهایی خداست، از این رو مگر می شود انسان با جان خود بازی کند برای غیر از خدا؟ او مردم دار بود همان طور که امام با مردم بود همان طور که رهبری انقلاب در امور فرهنگی و هنری و اجتماعی فرامین و دستورات خوبی دارند. شاید ما خوب به کارش نمی گیریم.

وی تصریح کرد: توسعه حزب الله یعنی مردم، راه اندازی حماس و جهاد اسلامی و حشد الشعبی یعنی مردم.

فلاح زاده اظهار کرد: حاج قاسم ارتش های اعتقادی را در کنار ارتش های مزدور راه اندازی کردند، البته داعش ارتش اعتقادی بود، اما حاج قاسم حشدالشعبی و نیروهای پاسدار و غیره را در کشورهای مختلف مقابل داعش قرار دادند.

جانشین فرمانده نیروی  قدس سپاه پاسداران گفت: هنر رهبر ایران این بود که توانست با کمک ملت های دیگر خطر را از کشور خودش رفع کند، اما برخی در کشور متوجه این مساله نیستند. اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت، این خطر متوجه صرفا بشار اسد نیست، بلکه متوجه اسلام است.

وی‌ اضافه کرد: حاج قاسم جانش را در راه مردم شریف ایران اسلامی داد. او ولایت مدار و اطاعت پذیر بود و خود را سربازی مکلف می دانست. او خالصانه برای خدا کار کرد.

فلاح زاده در ادامه سخنانش با اشاره به اجتناب حاج قاسم از ورود به سیاست و دوری از میز قدرت گفت: من خودم سه مرحله در منطقه قنطاریه سوریه به او پیشنهاد نامزدی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دادم. بار دوم در دمشق پیشنهاد دادم و بار سوم در ۱۳۹۸ پیشنهاد دادم به ایشان که آخرین بار گفت من دنبال یک تیر سرگردانم.

جانشین فرمانده نیروی  قدس سپاه پاسداران ادامه داد: او دنبال پیاده کردن فرامین رهبری بود. “بوکمال” غلبه اسلام بر کفر و بر هم ریختن طرح امریکایی ها بود. می خواستند مرز ایران و عراق را به دست بگیرند و دنبال حکومت داعش بودند که اگر پا می گرفت چه مشکلاتی را برای اسلام و بشریت ایجاد نمی کرد!

فلاح زاده گفت: حاج قاسم شجاع بود و در تمام خطوط مقدم حاضر می شد، او استراتژیست بود و طرح های او طرح های امریکا را به شکست کشاند. انتفاضه دوم در فلسطین در یک سال گذشته هفت هزار عملیات داشتند، و موفقیت‌هایی بی سابقه را رقم زدند. الان مهاجرت معکوس نخبگانی شروع شده است و جذب نیروهای سرویس و ارتش کند شده و اختلافات در اوج است؛ اینها دستاوردهای جبهه مقاومت به سرداری حاج قاسم و الان به فرماندهی سردار قاآنی است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا