«سعیدعسگر»، سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.

به گزارش ایسنا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرده است که فرد مذکور هیچ ارتباط و سمتی در آموزش و پرورش شهر تهران ندارد و سرپرست فعلی معاونت آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران «سعید عسگری» از معلمان بومی منطقه ١٨ شهر تهران است.

وی پیشتر مسئولیت هایی چون مربی قرآن مدارس، معاون پرورشی و فعالیت قرآنی در دارالقرآن آل یاسین منطقه ١٨ تهران را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت های وی می توان به داور و ناظر مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان، نفر پنجم مسابقات قرآن فرهنگیان شهر تهران در رشته قصه گویی قرآنی، نفر اول مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان منطقه در رشته های اذان، قرائت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه گویی قرآنی و الگوی برتر تدریس نماز و کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ١٨ اشاره کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا