سوخت ویژه‌ای به شهرستان خاش تخصیص می‌یابد



یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه‌های مردم خاش نسبت به فاصله طولانی با جایگاه‌های سوخت، گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با وزیر نفت مقرر شد تا سوخت ویژه‌ای برای شهرستان خاش در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به سفر جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به استان سیستان و بلوچستان و بازدید میدانی از شهرستان خاش، بیان کرد: از ابتدای هفته جاری به همراه جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس با هدف بررسی وضعیت سوخت‌رسانی و گازرسانی به استان سیستان بلوچستان سفر کردیم. تاکنون از شهرستان‌های  ایرانشهر، چابهار، نیک‌شهر، کنارک، سروان بازدید میدانی داشته و امروز نیز از به شهرستان خاش بازدیدی داشتیم. در جریان این بازدید میدانی از راه آهن خاش بازدیدی داشتیم. قرار است انتقال سوخت مایع، بنزین و گازوئیل از طریق این ریل از چابهار و زاهدان به سمت خاش صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین از پایانه حمل بار خاش نیز بازدید کردیم که در جریان این بازدید متوجه وجود ایستگاه سوخت در این منطقه شدیم که قرار است  تجهیز و تقویت شود به همین دلیل نیازها و استاندارهای مورد نیاز احصاء شد.  همچنین بنا بر این شد تا نحوه جابجایی سوخت در جایگاه‌ها با هماهنگی فرمانداری انجام شود تا نظم بیشتری داشته باشد. با توجه به گلایه‌های به حق مردم این منطقه نسبت به فاصله طولانی با جایگاه‌های سوخت، طی هماهنگی با وزیر نفت، قرار شد تا سوخت ویژه‌ای برای شهرستان خاش در نظر گرفته شود.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گازرسانی به شهر خاش انجام شده است و از شنبه آینده کار نصب انشعابات جهت گازرسانی به داخل شهر آغاز خواهد شد. مقرر شد عملیات اشتراک‌پذیری و نصب کنتور نیز بلافاصله انجام شود. خطوط گازرسانی به صنایع نیز نصب شده و در مرحله نهایی برای وصل به شبکه سراسری گاز است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا