سومین جام قهرمانی بسکتبال هم لایق مردم گرگان بود



ایسنا/مازندران سرمربی تیم شهرداری گرگان پس ازکسب سومین قهرمانی متولی تیمش در رقابت‌های لیگ برتربسکتبال باشگاه های ایران، این قهرمانی را حق تیمش و مردم گرگان دانست.

مهران حاتمی عصر پنج‌شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ پس از پیروزی دوم تیمش برابر میزبانش کاله مازندران به خبرنگار ایسنا گفت: بازی بسیارزیبا را بازیکنانم به نمایش گذاشتند و خیلی خوشحالم از اینکه این بازی را بردیم و قهرمان لیگ شدیم.

وی افزود: تکرار قهرمانی در لیگ برتر ارزشمند بود و این قهرمانی را به کسانی که خالصانه در گرگان به ما کمک کردند تا بتوانیم به این مرحله برسیم، تقدیم می کنم.

حاتمی افزود: شرایط سختی در باریزفینال داشتیم و دو تیم بسیار نزدیک باهم در رقابت بودند و پیروزی با اختلاف ۲ امتیاز در دقایق پایانی برای ما حکم قهرمانی را امضا کرد و حتی می توانست همسن ۲ امتیاز در شرایط امتیاز برابر از آن تیم کاله شود و برنده مسابقه تغییر کند.

برای بازی های غرب آسیا آماده می شویم

سرمربی تیم شهرداری گرگان در خصوص برنامه تیمش در ادامه گفت: باید تیم را در شرایط خاص و ادامه مسابقات بسکتبال غرب آسیا آماده کنیم.

حاتمی یادآورشد: تلاش می‌کنیم که با نمایش بهترین عملکرد نمایش قابل قبولی را در این مسابقات به عنوان‌ نماینده ایران داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری گرگان در دومین بازی خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در آمل میزبان خود تیم کاله مازندران را شکست داد و برای سومین دوره متوالی قهرمان شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا