سپاهان در نیم فصل به چه بازیکنانی احتیاج دارد؟



کاپیتان سابق سپاهان می‌گوید طلایی‌پوشان باید به دنبال جذب یک مهاجم موثر باشند.

مجید بصیرت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نقاط ضعف سپاهان در نیم فصل اول اظهار کرد: در نیم فصل جا به جایی زیادی بین تیم‌ها صورت می‌گیرد و ممکن است یک بازیکن با تفکرات سرمربی‌اش نتواند منطبق شود. سپاهان هم غیر از این عمل نمی‌کند و یک برنامه ریزی دقیق می‌کند تا بتواند در نیم فصل مشکلاتش را حل کند.

او ادامه داد: سپاهانی‌ها در خط حمله مشکل دارند اما در فوتبال ایران بیشتر تیم‌ها مشکل گلزنی دارند. امسال گل‌های کمتری رد و بدل شده است چون هدف تیم‌ها این است که در ابتدا کمتر گل بخورند. مربیان ابتدا می‌خواهند نبازند و شاید بیشتر به فکر بقای خود هستند. مثلا تیم‌های مثل ذوب‌آهن این همه تساوی در کارنامه‌شان دارند و این از نظر عملکردی خوب است چون شکست نخوردند. اگر تیم ببازد، همه متضرر می‌شود و به همین دلیل اکثر تیم‌ها نمی‌خواهند ببازند.

کاپیتان سابق سپاهان اضافه کرد: خیلی از تیم‌ها جوری بازی می‌کنند که فقط در ضد حملات به گل برسند و بسته بازی می‌کنند. البته سپاهان در سال‌های دورتر زیاد گل می‌زد. مثلا در سالی که امیر قلعه‌نویی سرمربی بود و من مدیر تیم بودم، گل‌های زیادی به ثمر می‌رساندیم و شاید گل هم می‌خوردیم اما تیم‌مان خوب بود. ابراهیم توره و عمادرضا را داشتیم و دفاع ما خیال راحتی داشت چون گل می‌زدیم.

او با بیان این‌که مغانلو مهاجم خوبی است اما سپاهانی‌ها باز هم در این خط ضعف دارند، گفت: باید در این پست چند بازیکن خوب داشته باشند تا خیالش راحت باشد اما متاسفانه مشکلاتی دارد. در آن زمان محمود کریمی را داشتیم که به عنوان بازیکن ذخیره هم به زمین می‌آمد، موثر بود و به تیم کمک می‌کرد. سپاهان حتما به این نتیجه رسیده که باید مهاجمی را جذب کند که موثر تر باشد و حتی به عنوان یار جایگزین نتیجه را عوض کند.

بصیرت در پایان درباره روند سپاهانی‌ها در نیم فصل بیان کرد: روند خوبی را دنبال کردند اما کمی از نظر نتیجه سینوسی عمل کردند اما مطمئنم از نیم فصل دوم بهتر می‌شود و بازیکنان به تفکرات مورایس نزدیک‌تر می‌شوند و سبک بازی سپاهان می‌تواند قابل قبول تر از اکنون باشد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا