سپاه نیروی واکنش سریع انقلاب برابر استکبار است


ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه سپاه نیروی واکنش سریع انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است، گفت: اقدام انگلیس و اتحادیه اروپا در تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آنان در مقابل منطق مقاومت و ایستادگی نظام اسلامی است.

روح‌الله سلگی امروز در جمع فعالان جریان انقلاب مازندران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به تهدیدات و لفاظی انگلیس و اتحادیه اروپا علیه سپاه قهرمان واکنش قاطع و کوبنده خواهد داد.

این مسئول سیاسی با اشاره به محبوبیت بالای سپاه در بین مردم کشورمان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نهاد کشور است که خواب را از چشمان استکبار ربود.

معاون استاندار مازندران، تصریح کرد: سپاه نیروی واکنش سریع انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است.

سلگی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه در طول ۴۴ سال گذشته، یادآور شد: ایثارگری و جانفشانی بی‌بدیل سپاهیان غیور در راه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور کارنامه افتخارات انقلاب اسلامی را قطور و درخشان کرده است‌.

وی با محکوم کردن توطئه جدید انگلیس و اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تروریستی نامیدن سپاه مردمی از سوی اتحادیه اروپا جنایات و خباثت‌های غربی‌ها علیه کشورمان را از اذهان پاک نخواهد کرد.

معاون استاندار مازندران، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دژ مستحکم و تسخیر ناپذیر ایران اسلامی است که صلابت و اقتدار آن موجب کینه توزی استکبار و دنباله‌های آن شد.

سلگی تصریح کرد: حیات پرشکوه سپاه سرافراز تداوم حرکت پرشتاب انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت را تضمین می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه مواضع خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه نزد افکار عمومی جهان و ملت‌های آزادیخواه ارزشی ندارد، گفت: این اهانت‌ها بیانگر ناکارآمدی دستگاه‌های حکمرانی اتحادیه اروپا است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، افزود: به‌رغم جوسازی و پروپاگاندای رسانه‌ای غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس، پیشتازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوی اهداف ترسیمی، تداوم خواهد داشت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان محور جریان انقلاب حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های سترگ نظام اسلامی است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا