«شاه اسماعیل» در جشنواره تئاتر فجر



چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه کار خود را با اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه و در پنجمین روز این دوره از جشنواره، تالار وحدت همچنان شاهد اجرای نمایش «ایرانیان» نوشته و کار رضا صابری است که یک تک اجرا در ساعت ۲۰ دارد.

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش «کرنر زیر درختان بلوط» به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی می‌شود که از شهر ایلام دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ دارد.

در تالار چهارسو اما نمایش «در و گبر و یک قرص نان» نوشته و کار داود فتحعلی بیگی اجرا می‌شود که به عنوان کاری از کرج در جشنواره شرکت کرده است. این نمایش نیز در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی هم فردا میزبان نمایشی از گچساران است، نمایشی با عنوان «مادرم زری سر زا رفت».

متن این نمایش نوشته محمود خرم‌آزادی است و داود پارسا کارگردانی آن را بر عهده دارد، این اثر نمایشی در دو سانس ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود.

تالار سایه در روز چهارشنبه میزبان نمایشی نیست و این در حالی است که تالار مولوی شاهد اجرای نمایش «لابیرنت» به نویسندگی و کارگردانی پدرام رحمانی خواهد بود.

این نمایش کاری از شهرستان ارومیه است که در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

«شاه اسماعیل» عنوان نمایشی است که روز چهارشنبه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. متن این نمایش را علی حسن‌زاده نوشته و غریب منوچهری آن را کارگردانی کرده است. این اثر نمایشی که از پارس‌آباد در جشنواره حضور دارد، دو اجرا در نوبت‌های ۱۷ و ۲۰ خواهد داشت.

تالار استاد سمندریان روز چهارشنبه اجرایی ندارد و دست آخر اینکه تالار حافظ در این روز میزبان نمایش «هفت شبانه‌روز» نوشته آرش رضایی است که با کارگردانی مشترک فروزان حسینی و مهدی روزبهانی اجرا می‌شود. این نمایش نیز کاری دیگر از کرج است که در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه اجرا می‌شود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا