شهرداری تهران چند پرسنل زن دارد؟


مدیرکل امور زنان شهرداری تهران از فعالیت ۱۲ هزار زن در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در این ستاد که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و جمعی از مدیران این ستاد برگزار شد، گفت: بارها از سمت اسلام و جمهوری اسلامی و در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقش زن در جامعه تأکید شده است. حضور زنان در جامعه یک فرصت برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌ آنان است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان اینکه قرار نیست زنان در پست‌های مدیریتی، مدیریت مردانه داشته باشند، افزود: قرار است که زنان یک مدیریت زنانه و به نحو احسن داشته باشند. هدف ما خدمت به مردم، شهر و کشوری است که خانواده ما هم بخش کوچکی از آن حساب می‌شود. شهروندی که وارد مراکز معاینه فنی می‌شود باید بتواند از خدمات بیشتری از لحاظ کمی و کیفی بهره‌مند شود.

جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه (س) تنها الگوی زن نیست؛ بلکه ایشان الگوی انسانیت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه این مراسم گفت: معاینه فنی یکی از مراکزی‌ست که به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارد و از طرفی با پشتوانه قانونی و حقوقی کم روبرو است. برای مثال پشتوانه قانونی در معاونت شهرسازی و خدمات شهری تعریف شده است اما معاینه فنی یک فعالیت جدا از شهرداری به‌شمار می‌رود و اقدامات آن به سازمان محیط زیست و هوای پاک برمی‌گردد. 

بر اساس اعلام پایگاه خبری شهر، بهرامی در بخش پایانی سخنان خود وعده داد که پیگیر تسریع در تعریف این پشتوانه قانونی خواهد بود.

فعالیت ۱۲ هزار زن در شهرداری تهران

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان شهرداری تهران نیز با بیان اینکه همه روزها، روز زن و مادران است، گفت: یکی از شاخص های اولیاء و انبیاء، تکریم و ارج نهادن به زنان است. همچنین حضرت آقا می‌فرمایند که زنان مثل هوای زندگی هستند. بدون این هوا زندگی ممکن نیست.  این موضوع را می‌توان به شهر سوق داد؛ در شهری که زنان حضور کمرنگی داشته باشند، شهر هوای خوبی نخواهد داشت. سهم حضور زنان در شهر و مدیریت شهری باید مشخص‌تر و شفاف‌تر دیده شود.

اردبیلی با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار پرسنل زن در شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت:‌این زنان گنجینه ارزشمندی برای مدیریت شهری بشمار می‌روند، حضور زنان در مجموعه‌های خدمت رسانی یک امتیاز برای مدیریت شهری و امتیاز دیگری برای شهر است.

وی ضمن تبریک روز هوای پاک گفت: معاینه فنی یکی از مراکزی است که در رسیدن به هوای پاک، اثرگذاری بسیاری داشته و دارد.   

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا