شکست تیم حاشیه‌ساز در بازی معوقه لیگ بسکتبال


تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، بازی عقب افتاده خود را به نبوغ اراک واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۱) آخرین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در پایان، شاگردان حماد سامری برابر مهمان خود به پیروزی دست یافتند. در این دیدار که به میزبانی نماینده استان مرکزی پیگیری شد، تیم نبوغ اراک با نتیجه ۷۴ – ۶۶ حریف پر حاشیه خود توفارقان آذرشهر را شکست داد.

این دیدار قرار بود روز دوشنبه و به صورت همزمان با سایر دیدارهای این هفته برگزار شود که به دلیل حواشی پیش آمده برای تیم توفارقان، این مسابقه به تعویق افتاد. 

فدراسیون بسکتبال در اقدامی اشتباه، تیم توفارقان را از جدول مسابقات حذف کرد که این موضوع با توجه به آیین نامه مسابقات غیر قانونی و اشتباه بود. مسئله‌ای که باعث شد نماینده آذرشهر در لیگ باقی بماند.  

نتایج بازی‌های هفته نوزدهم به شرح زیر رقم خورد:

شکست تیم حاشیه‌ساز در بازی معوقه لیگ بسکتبال

امروز اما یک بازی هم از هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد که در این دیدار، ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۶۱ – ۶۸ مقابل میزبان خود مس رفسنجان به پیروزی رسید.

شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن، یکی از نمایندگان ایران در مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا هستند که و به همین دلیل مجبور شدند این بازی خود را زودتر از زمان خود یعنی ۶ بهمن ۱۴۰۱ برگزار کنند. دلیل این اتفاق تقابل دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و بیروت کلاب در روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا