شکست یاران شریفی و اسفندیار در لیگ والیبال ترکیه و روسیه


تیم والیبال گالاتاسرای در یک رقابت بسیار حساس و جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ در لیگ ترکیه شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در مسابقات هفته ۱۸ لیگ والیبال ترکیه، دو تیم والیبال گالاتاسرای و زراعت بانک به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود زراعت بانک به پایان رسید.

این رقابت جذاب در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۳۱ بر ۲۹ به سود زراعت بانک تمام شد.

این مسابقه بسیار تنگاتنگ دنبال شد؛ به طوری که در ست آخر (ست پنجم) زراعت بانک توانست با نتیجه عجیب ۳۱ بر ۲۹ به پیروزی برسد! 

مرتضی شریفی، ملی پوش والیبال ایران در این رقابت برای گالاتاسرای به میدان رفت و توانست ۲۹ امتیاز برای تیمش کسب کند.  این رقابت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای با باخت یاران شریفی همراه بود تا گالاتاسرای با ۳۴ امتیاز در رده پنجم این مسابقات قرار گیرد.

همچنین در مسابقات هفته ۲۱ لیگ والیبال روسیه، دو تیم فاکل و اورال اوفا به مصاف هم رفتند که این بازی ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه‌ای با نتیجه ۳ بر ۰ به سود فاکل به اتمام رسید. 

این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به سود حریف اورال اوفا تمام شد.

امیرحسین اسفندیار در این رقابت برای اورال اوفا به میدان رفت و توانست ۱۹ امتیاز برای تیمش کسب کند. با این امتیاز کسب شده، اسفندیار بهترین بازیکن تیمش نام گرفت اما تلاش ملی پوش والیبال ایران برای پیروزی تیمش کافی نبود.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا