شیر مادر کمک داور، حلالش!



ایسنا/خوزستان گلزن تیم فوتبال استقلال ملاثانی در دیدار دیدار با استقلال خوزستان معتقد است پنالتی که داور به سود این تیم گرفت، صد درصد درست بوده است.

سعیداوی در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال کشور، اظهار کرد: اصلاً نظر فنی در خصوص این دیدار حرفی برای گفتن ندارم زیرا تیم ما دو هفته اصلاً تمرینی نداشت و بازیکنانمان دغدغه مالی داشتند. 

وی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان با این همه بازیکن غیر بومی امروز مقابل ملاثانی قرار گرفت که صاحب بازیکنان خوزستانی بود و خوشبختانه توانستیم مقابل چنین تیمی به تساوی یک بر یک برسیم. 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی در خصوص پنالتی ک در این دیدار به سود ملاثانی گرفته شد نیز گفت: پنالتی صد درصد درست بود و شیر مادر کمک داور حلالش باشد. هم آقای صفایی در این بازی خوب قضاوت کرد و هم داوری که بعد از مصدومیت آقای صفایی قضاوت ادامه بازی را بر عهده داشت، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. در صحنه‌ای که کمک داور پرچم زد و به سود استقلال ملاثانی پنالتی اعلام کرد واقعاً آن کمک داور از هیچ چیزی نترسید. 

وی درباره درگیری لفظی که بین استقلال ملاثانی با کادر فنی استقلال خوزستان به وجود آمد هم عنوان کرد: مشکل مدیرعامل استقلال خوزستان بود که پیش از این عنوان کرده بود خوزستان بازیکن فوتبال ندارد، در حالی که این استان بازیکنان بسیاری دارد و مهد فوتبال کشور است اما آقای بابادی کم لطفی داشت. همین تیم ما که امروز مقابل استقلال خوزستان بازی کرد، دو هفته بدون اینکه تمرین داشته باشد، توانست به نتیجه تساوی برسد. 

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا