«شیوه» دهه‌ فجر مناظره برگزار می‌کند


برنامه «شیوه» مسأله حکمرانی در انقلاب اسلامی را در ایام فجر به مناظره گذاشته و برنامه «زاویه» در این ایام از منظر علوم انسانی، انقلاب اسلامی مردم ایران را تحلیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، برنامه «زاویه» در ۱۰ قسمت ویژه از منظر علوم انسانی، انقلاب اسلامی مردم ایران را تحلیل خواهد کرد.

این برنامه که هر شب ساعت۲۳ با اجرای سید مهدی ناظمی به‌روی آنتن می‌رود، در فصل جدید  که از آذر ماه امسال آغاز شد، با تغییراتی در فرم و محتوا تلاش می‌کند موضوعاتی را انتخاب کند که تناسب بیشتری با فضای عمومی جامعه و نیز موضوعات روز داشته باشند.

 برنامه «شیوه» نیز در همان کنداکتور هفتگی خود نقد و بررسی مسأله حکمرانی در انقلاب اسلامی را به‌صورت مناظره در (۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) به‌روی آنتن خواهد برد.

این برنامه که در ماه‌های اخیر با مدلی مناظره‌ای و چالشی درباره مبانی و نظریه‌های مرتبط با جامعه و حکومت روی آنتن شبکه چهار می‌رفت، برای مدتی پخش خود را متوقف کرد و حالا در این مدت با اعمال تغییراتی در اتاق فکر، پخش خود را از سر می‌گیرد.

«شیوه» در ابتدا هر شب و سپس شب‌های زوج روی آنتن رفت و توانست محل بحث بسیاری از مسائل بنیادین جامعه در وقایع اخیر شود. مباحثی که برخی از آنها برای اولین بار در تلویزیون مطرح و نسبت به آنها تحلیل و نقد صورت می‌گرفت. حتی برخی از مهمانان این برنامه نیز پس از سال‌ها به تلویزیون آمدند و برنامه توانست در مدت زمان پخش دو ماهه خود محل کنش و واکنش چهره‌های فرهنگی و استادان دانشگاه باشد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا