عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب، تخلف است/ تشکیل تاکنون ۵۴۳ پرونده برای متخلفان


ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مرغ باید با قیمت مصوب در بازار عرضه شود و عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب، تخلف است.

رحمت الله پریچهر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص روند توزیع و قیمت مرغ در خوزستان اظهار کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت مصوب برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به اینکه نرخ مرغ یک نرخ مصوب است، مرغ باید با قیمت مصوب در بازار عرضه شود و عرضه مرغ خارج از این قیمت های مصوب، تخلف است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط بازار بازرسی ها در بخش مرغ در استان از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به جد در حال انجام است و با متخلفان برخورد می شود.

پریچهر عنوان کرد: در این زمینه از ابتدای امسال حدود یک هزار بازرسی انجام و ۵۴۳ پرونده تخلف در بخش مرغ در استان از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل و ۱۵۴ تخلف در تعزیرات حکومتی محرز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در حال ایجاد شرایطی برای واگذاری فرآیند کامل تولید تا عرضه مرغ توسط اتحادیه مرغداری‌ ها است تا این سازمان صرفا بر نظارت این کالا نقش داشته باشد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا