عرین الاسود: صهیونیست ها جایی در سرزمین فلسطین ندارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای جدید، مردم فلسطین را به هوشیاری، وحدت صف و مشارکت فوری در مقاومت دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه خطاب به ساکنان قدس شریف آمده است که اگر قیام کنند زمین را در زیر پای متجاوزان به لرزه در می آورند و رعب و وحشت را در قلب صهیونیست ها می کارند.

گروه مقاومتی عرین الاسود همچنین از شهید «خیری علقم» مجری عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه گذشته در قدس اشغالی تمجید کرد.

در این بیانیه همچنین به صهیونیست ها هشدار داده شده که اجساد آنها در هر وجب از سرزمین مقدس فلسطین پراکنده خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: ای فرزندان صهیون پیام ما به شما این است که جایی در سرزمین ما ندارید و حتی مکانی برای دفن کشته هایتان هم وجود ندارد. اگر به جایی که از آن آمده اید بازگردید بسیار بهتر است که با سرنوشت حتمی خود در سرزمین ما مواجه شوید. همانگونه که می بینید و می شنوید عرین الاسود در هر خیابان و هر پست امنیتی در کمین شماست و به زودی در داخل خانه هایتان به سراغتان خواهیم آمد.

عرین الاسود همچنین با درخواست از فلسطینی ها برای اینکه فوراً مسلح شوند، افزود: به نتانیاهو و بن گویر، سگ دست آموز وی هم می گوییم که سلاح شهرک نشینان شما به غنیمت مردان ما تبدیل خواهد شد و با آنها شما را خواهیم کشت و این را به چشم خود خواهید دید و می بینید که چه کسی، چه کسی را محاصره می کند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا