عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از رجزخوانی‌های اخیر علیه ایران و مقاومت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، صهیونیست‌ها از لفاظی‌های چند روز اخیر خود علیه ایران و محور مقاومت عقب‌نشینی کردند.

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد که یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی با عقب‌نشینی از لفاظی‌های از یاوه‌گوئی‌های اخیر سران این رژیم از جمله «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش اشغالگر علیه ایران و محور مقاومت گفت: اظهارات اخیر هالیوی به این معنا نیست که ما در صدد جنگ علیه لبنان یا حمله به لبنان هستیم.

او همچنین با توجه به هشدارهای محور مقاومت به تل آویو در خصوص رزمایش در روزهای آینده یا ارتکاب هر گونه حماقت افزود: تمرین‌های نظامی ما، سالیانه است.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی در کنفرانس «هرتزلیا ۲۰۲۳» بدون توجه به بحران شدید و ضعف جبهه داخلی و ارتش این رژیم گفته بود: ایران بیش از هر زمان دیگری در غنی سازی اورانیوم پیشرفت کرده است. در بُعد منطقه‌ای ایران در هر تحولی که در اطراف ما می‌گذرد، دخیل است.

وی در ادامه مدعی شد: ما درباره وضعیتی که ایران می‌خواهد پیرامون ما ایجاد کند بی‌تفاوت نیستیم. ایران از ما ۱۵۰۰ کیلومتر فاصله دارد و این برای نیروی هوایی ما عملیات ساده ای نیست.

این رجزخوانی صهیونیست‌ها در حالی است که شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره رزمایش نظامی اخیر حزب الله گفت: آنچه در رزمایش اخیر نمایش داده شد، نمونه کوچکی از آن چیزی است که ما در اختیار داریم و هنوز موشک‌های نقطه‌زن مقاومت به نمایش درنیامده است.

به نظر می‌رسد لفاظی‌های سران رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر، نشانی از درماندگی و نوعی فرار به جلو در واکنش به بحران داخلی این رژیم و تلاش برای صدور آن به خارج باشد.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا