عملیات آماده‌سازی بزرگ‌ترین پهنه حرم بنیانگذار انقلاب برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال



عملیات پاکسازی و آماده سازی بزرگترین پهنه حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به منظور میزبانی از زائران همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال آن حضرت، از سوی منطقه ۱۵ پایتخت آغاز شد.

 به گزارش ایسنا، صدیقی – سرپرست حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ – ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی به منظور فراهم سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه، عملیات پاکسازی پهنه تحویلی منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری منطقه از ۳۱ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۴ خرداد و پایان مراسم ارتحال ادامه خواهد داشت.

صدیقی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) پاکسازی روزانه این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با بهره‌گیری از ۳۵ نیروی پاکبان و باغبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر، کند و کوب فضای سبز، حذف علف‌های هرز و همچنین حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول و المانهای شهری در حال انجام است.

بنا براعلام سایت شهر، وی یادآور شد: ۸  هکتار از مساحت پهنه تحویلی منطقه قابل رفت و روب و مابقی فضای سبز است که در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا