عکسی تاثیرگذار از زنجیره انسانی

برنامه «عکس های تکان دهنده» در این قسمت به نمایش و بررسی عکسی با عنوان «زنجیره انسانی» از میدان التحریر مصر می پردازد.

به گزارش ایسنا، «عکس‌های تکان‌دهنده» به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به بررسی و نقد آن می‌پردازد، در این قسمت به بررسی تصویری از نوین زکی اختصاص دارد که وحدت ادیان را در طول نماز جمعه در میدان التحریر مصر نشان می دهد. این عکس در قاهره گرفته شده است.

عکس «زنجیره انسانی» در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۱ در میدان التحریر قاهره مصر توسط نوین زکی گرفته شد. در این عکس انقلابیون مسیحی زنجیری انسانی برای حفاظت از مسلمانان نمازگزار تشکیل دادند. 

عکسی تاثیرگذار از زنجیره انسانی

این عکس بیانگر وحدت فرقه ها در مصر است و زنجیره انسانی از انقلابیون مسیحی را نشان می دهد که برای محافظت از مسلمانان هنگام نماز جمعه تشکیل داده اند.

نوین زکی این تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت به خاطر داشته باشید که این عکس یک ماه پس از بمباران اسکندریه گرفته شده است، که بسیاری از مسیحیان بیهوده قربانی شدند با این وجود همه ما در کنار یکدیگر ایستاده ایم.

«عکس‎های تکان‎دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز پنجشنبه ۶دی ماه ساعت ۰۳:۱۵ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۰:۱۵،۱۴:۱۵ و روز جمعه ساعت‌ ۱۲:۱۵ برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا