غرب به دنبال تاثیرگذاری بر انتخابات روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه طی سخنانی گفت که غرب در حال تلاش برای زیر سوال بردن نتایج انتخابات پیش روی روسیه که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود، است.

بر اساس این گزارش، لاوروف که این سخنان را در جریان نشست خود با جوانان «ولگوگراد» مطرح می‌کرد، گفت: ما هیچگاه اولتیماتوم و تهدیدی علیه کسی صادر نکرده ایم.

لاوروف تاکید کرد: ما همواره بر اساس منافع بنیادین مردم خودمان عمل می‌کنیم. در خصوص انتخابات پیش روی مجلس «دوما» هم وضع به همین شکل خواهد بود. شرکای غربی ما به دنبال تأثیرگذاری بر انتخابات ما هستند. آنها به دنبال ایجاد شبهه‌هایی هستند تا از این طریق به نتایج مطلوب خود (در انتخابات) دست یابند. ما همه اینها را در جریان کمپین‌های انتخاباتی دیدیم. اما اکنون همه چیز احتمالاً واضح‌تر است.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: ما فقط یک پاسخ برای همه این تلاش‌ها داریم. ما در درجه اول و منحصراً بر اساس اراده شهروندان و اراده مردم خود عمل می‌کنیم. شهروندان ما به اندازه کافی بالغ هستند که کار رهبری را به تنهایی ارزیابی کنند، تعیین کنند که می‌خواهند در دومای دولتی آینده چه کسانی را ببینند و راههای توسعه بیشتر کشور را چگونه ارزیابی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا