فراخوان فلسطینیان برای اعتصاب عمومی در اراضی 1948 علیه جنایت‌ اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  فلسطین الیوم ،کمیته پیگیری و کمیته‌های مردمی در برخی روستاها و مناطق فلسطینی در اراضی اشغالی 1948 با صدور فراخوانی خواستار برگزاری تجمعی در اعتراض به تبانی پلیس رژیم صهیونیستی و موسسات آن با گروه‌های جنایتکار شدند.

کمیته های مردمی در مناطق شفاعمرو و طمرة و کابول و عبلین فراخوانی برای برگزاری تجمع اعتراضی امروز شنبه ساعت 5 عصر با هدف ایستادگی مقابل جنایت‌های سازماندهی شده رژیم صهیونیستی صادر کردند.

«علی حیدر» عضو دبیرخانه کمیته پیگیری و دبیر سازمانی جنبش عربی- تغییر در این خصوص گفت که آفت خشونت و جنایت‌ها برای جامعه فلسطینی در مناطق 1948 بسیار نگران کننده است.

وی افزود که کمیته پیگیری و کمیته‌های مردمی درباره برگزاری تجمعات اعتراض آمیز مقابل مراکز پلیس اسرائیل و اعتصاب عمومی و بستن خیابان‌ها با هدف مطالبه حقوق فلسطینی صحبت کردند.

علی حیدر تاکید کرد که این خشونت و جنایت‌های سازماندهی شده برنامه‌ای برای آسیب زدن به بافت اجتماعی و روابط فلسطینی در اراضی 1948 و نفوذ به جامعه فلسطین است. نهاد حاکم در اسرائیل و بازوهای آن از جمله پلیس و سرویس‌های امنیتی مسئولیت کامل همه اتفاقاتی که با تبانی این نیروها با گروه‌های جنایتکار علیه فلسطینیان رخ می‌دهد هستند.

وی تصریح کرد، پلیس اسرائیل اعتراف کرده که شاباک با گروههای جنایتکار همدست است و این چیزی است که ما همیشه می‌گفتیم: اسرائیل با جنایتکاران همدست است. واقعا مقامات اسرائیلی نمی‌توانند جنایتکاران را در شهرها و روستاهای فلسطینی شناسایی کنند؟

«محمود ادیب» رئیس کمیته مردمی در منطقه ام الفحم نیز در این خصوص اظهار داشت که این تجمع اعتراضی در واکنش به عملیات جنایتکارانه و کشتار در شهرها و روستاهای فلسطینی در اراضی 1948 انجام می‌شود و این تجمعات به عنوان اولین گام جدی برای اشاره به همدستی اسرائیل و پلیس آن در انجام اقدامات جنایتکارانه علیه فلسطینیان است.

وی تاکید کرد که این کمیته مردمی در هماهنگی دائمی با کمیته پیگیری، با هدف اجرای اقدامات بیشتر در آینده علیه این خشونت‌ها و جنایت‌های سازماندهی شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا