فراخوان پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی منتشر شد

فراخوان پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی (مداحان دانش‌آموز) که به همت فرهنگ‌سرای اندیشه، مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و چند نهاد و سازمان دیگر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، فرهنگ‌سرای اندیشه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل‌ بیت(ع) و با هدف شناسایی استعدادهای مداحی،نوحه خوانی و مرثیه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان، پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی (مداحان دانش‌آموز) را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

بر پایه این گزارش، دانش‌آموزان پسر در کلیه مقاطع و پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور که علاقه‌ به شرکت در این آیین دارند می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه، یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای (به صورت افق) (حداکثر تا ۱۰ مگابایت) از مداحی خود را از طریق درگاه های اینترنتی www.nogolanhosseini.ir و یا www.qurantv.ir و یا از طریق لینک ثبت نام http://۱۰a.ir/ST۲ بارگذاری و ارسال کنند.

مهلت ثبت‌نام و ارسال فیلم مداحی تا ۱۵ شهریور بوده و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۱۵-۸۸۵۰۵۵۱۳-۰۲۱ فرهنگ‌سرای اندیشه تماس بگیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا